خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

امروز دشمن به دنبال ورود عناصر نفوذی در بدنه نظام است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند ماه عرصه نفوذ دشمن است، گفت: امروز دشمن به دنبال ورود عناصر وابسته به خود در بدنه نظام حکومتی ایران است.
کد خبر: ۸۶۳۶۹۱۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، پورمهدی در نشست بصیرتی پایگاه زینبیون حوزه زینب کبری(س) با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران با حضور باشکوه خود بار دیگر برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در تاریخ افزود.

وی افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران رهبری حضرت امام خمینی (ره)، انگیزه الهی و اعتقادات دینی و مذهبی و وحدت کلمه و پشتیبانی مردمی بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به وصیت‌نامه سیاسی الهی بیان داشت: حضرت امام(ره) فرمود «رمز تداوم انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی انقلاب اسلامی است» یعنی برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و اتصال آن به انقلاب حضرت مهدی (عج) باید سه عامل پیروزی در کنار هم وجود داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمنی استکبار از همان روزهای اول پیروزی انقلاب براساس ارزش‌ها و باورها و آرمان‌ها به وجود آمده و همچنان نیز ادامه دارد، گفت: اعتقاد به استقلال‌خواهی در برابر دیگران، اعتقاد به مبارزه با استبداد داخلی و خارجی، اعتقاد به دفاع از مظلوم و حکومت جهانی اسلام با ظهور حضرت مهدی (عج) از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

پورمهدی افزود: راهبردهای دشمن از ابتدا شامل براندازی، مهار، استحاله و نفوذ است که امروزه نفوذ آخرین راه مقابله دشمن با نظام اسلامی است.

وی ابراز داشت: امروز دشمن به دنبال ورود عناصر وابسته به خود در بدنه نظام حکومتی ایران است تا مانند موریانه پایه‌های نظام را از درون بجوند و حکومت اسلامی را سست کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه عرصه نفوذ، انتخابات هفتم اسفند ماه است، اظهار کرد: ما باید بسیار هوشیاری و مراقب باشیم و وظیفه ما انتخاب افرادی است که در فراز انقلاب اسلامی اندبوده و سخن آنها سخن امام راحل و شهدا باشد نه ظاهری بلکه در عمل.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا، خیری، سرگروه‌ها و بسیجیان فعال در پایگاه زینبیون تجلیل شد.


برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات