خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های بسیج و سپاه تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۳۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت‌های بسیج و سپاه تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: امروز عرصه اقتصاد به خاطر سیاست های خصمانه استکبار به خصوص آمریکا جنایتکار به یک کارزار تبدیل شده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فشارها و تهدیدات دشمن علیه ملت ایران آغاز شد که یکی از این فشارها و تهدیدات موضوع تحریم اقتصادی بود که این امر موجب خودکفایی و ایستادگی ملت شد.

مرادی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی ناجی بحران‌های اقتصادی و تحریم‌های گسترده دشمن است، گفت: ایران اسلامی با داشتن نیروی انسانی جوان، انرژی خوب، مواد اولیه و بازار مصرف در اطراف خود می تواند در مقابل تحریم های دشمن و با اجرای اقتصاد مقاومتی به خود کفایی و بی نیازی با بهره گیری ظرفیت درونی برسد.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی راهکاری است برای فقرزدایی و توانمندسازی اقشار مختلف جامعه که در این راستا سپاه قهاوند با ایجاد 46 عرصه اقتصاد مقاومتی در موضوعات پرورش ماهی، پرورش قارچ، زنبور عسل، مرغ بومی، شترمرغ، پرورش بلدرچین، دام سبک و سنگین و صنایع تبدیلی با پرداخت تسهیلات حدود 8.5 میلیارد ریال منجر به ایجاد اشتغال 76 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: این موضوع در منطقه قهاوند به دلیل مشکلات اقتصادی و کمبود آب منجر به درآمد زایی برای خانوده ها و جوانان شده است .

وی گفت: بسیج سازندگی سپاه قهاوند در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در دوره های مختلف کلاس های آموزشی برگزار کرده که علاقمندان در این دوره ها شرکت و موفق به اخذ گواهی پایان دوره شد‌اند و در عرصه‌های مختلف با ارائه وام اقتصاد مقاومتی در سطح منطقه فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات