خبرهای داغ:
در نهمین اجلاسیه عمومی بسیج شهرستان همدان با موضوع بررسی شیوه‌ها و ابعاد نفوذ بیانیه این اجلاس و مهمترین مطالبات آن قرائت شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۳۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نهمین اجلاسیه عمومی بسیج شهرستان همدان با موضوع بررسی شیوه‌ها و ابعاد نفوذ در همدان برگزار و در پایان این مراسم بیانیه مجمع قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و سلام و صلوات بر روح بر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و سلام و درود بی پایان به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای عزیز مدافع حرم آل الله و سلام و احترام به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(حفظه الله )، سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می داریم. چون به فرموده امام(ره)، انقلاب ما انفجار نور بود و پاس می داریم این پیروزی را با تلاش پیگیر و مجدانه در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ... .

اکنون در جبهه های مقاومت شاهد پیروزی های مهم رزمندگان و جان نثاران حرم اهل بیت اطهار(ع) هستیم. از سویی در جبهه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حماسه ای بزرگ با نام انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در پیش داریم. امام و رهبر عزیزمان نکات اساسی و بسیار مهمی را در مورد انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی مطرح فرمودند که به طور خلاصه به بخشی از آنها اشاره می شود:

1) مشارکت عمومی و حضور همگانی ملت ایران یعنی همان حضور حداکثری

2) بصیرت عمومی مردم و انتخاب افراد صالح.

3) تمکین همگان به قانون و نهادهای قانونی.

4) پرهیز نامزدها از اهانت، تهمت و غیبت نسبت به یکدیگر.

5) پرهیز از بدبین کردن مردم نسبت به انتخابات .

6) پرهیز نامزدها از وعده ها و شعارهای غیر عملی و غیرقانونی.

7) رعایت صداقت در حرف زدن و رفتار با مردم یعنی تذکر و پرهیز از متهم کردن جریان مؤمن و انقلابی به تندروی.

از مردم شریف و شهیدپرور استان همدان می خواهیم در انتخاب اصلح به منویات امام خامنه ای(مدظله العالی) توجه نمایند تا در آینده‌ای نزدیک مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی سرافراز انقلاب اسلامی و مورد تائید ایشان داشته باشیم و نکته بعدی مورد توجه آقا مسئله نفوذ در مجلس است. توجه کنید به بیانات معظم له: اگر فرض کنید عنصر نفوذی به شکلی وارد مجلس شورای اسلامی بشود یا وارد مجلس خبرگان بشود یا در ارکان دیگر نظام نفوذ بکند مثل موریانه از داخل می جود و پایه ها را سست می کند و فرو می‌ریزد. مردم آگاه و انقلابی استان همدان، همواره دشمنان را برای نفوذ به مجلس بشناسید.

امروز نفوذ مهره های دشمن، به دو شکل هدف گذاری شده است: اولا که نامزدهایی با شعار میانه رو را با چهره های موجه و جدید وارد عرصه های انتخابات می کند و دوم آنکه نامزدهای عادی و معمولی را که فاقد بصیرت و شجاعت لازم بوده و دچار ضعف ایمان و اعتقادی هستند و متاع دنیا فریبشان می دهد را وارد عرصه های انتخابات می کنند بنابراین ممکن است این افراد در حال حاضر تابع افراد دشمن نباشند. اما زمینه گرایش به دشمن را دارند. بنابراین با مطالعه سوابق نامزدها و تشکل هایی که آنها را معرفی می کنند باید با دقت و شناخت هر چه بیشتر بر اساس معیارهای مدنظر حضرت آقا نمایندگان اصلح را انتخاب کنیم.

شفاف تر اعلام می کنیم، مردم شریف همدان، اکنون پس از سی و هفت سال ایستادگی در مقابل کفر و استکبار و هزاران توطئه دشمنان که علیه آنها شده است ملت ایران با هزینه های سنگین آنها را خنثی کرده است و با پرداخت هزینه های سنگینی مانند هزاران شهید گلگون کفن و ... ما مجلس میانه رو، مجلس مستبد، بی تفاوت، وابسته به بیگانگان نمی خواهیم، مجلسی می خواهیم که انقلابی باشد و ولایت مدار و تابع رهنمودهای ولایت فقیه، ما مجلس وابسته به غرب و مجلس برانداز نظام مانند مجلس ششم را نمی خواهیم. مردم شریف استان همدان، افرادی با طرح شورای رهبری قصد تکرار تاریخ و شکل گیری ثقیفه را دارند. شورای رهبری مدنظر این آقایان، یعنی حذف ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاست. پس همه پشتیبان ولایت فقیه باشیم، تا به مملکت آسیب نرسد.

والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات