خبرهای داغ:
مسئول هادیان سیاسی کشور در جمع بسیجیان ملایر مطرح کرد

تقوا ملاک و معیار ارزیابی و سنجش افراد

مسئول هادیان سیاسی کشور با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تقوا را ملاک و معیار برای ارزیابی و سنجش افراد، معین کرده است، گفت: باید مراقب باشیم چراکه دشمن در کمین است تا از فرصت‌ها استفاده کند.
کد خبر: ۸۶۳۸۷۳۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی بذرکار عصر امروز در جمع بسیجیان ملایر با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تقوا را ملاک و معیار برای ارزیابی و سنجش افراد، معین کرده است، اظهار کرد: با توجه به این امر، مردم به آسانی می‌توانند افراد را ارزیابی کنند و دچار حیرت و گمراهی نشوند.

وی افزود: اعمال سناریوی نفوذ و تغییر در داخل با توسل به سیاست تعامل، بر چند پیشران اصلی استوار است، که این عوامل به گفته مقامات کاخ سفید سرعت ایجاد دگرگونی در رفتار مدنی و سیاسی ایران را بیشتر از سرعت پیشرفت‌های هسته‌ای می کند.

مسئول هادیان سیاسی کشور ابراز داشت: یکی از این عوامل کلیدی نسل جدید در ایران است که اکثر مقامات دولت آمریکا علاقه ویژه‌ای به موضوع نسل جدید و جابجایی نسلی، نشان می‌دهند و جایگاه راهبردی این موضوع در سیاست تعاملی با هدف تغییر در ایران را می‌توان از مواضع مقامات آمریکا کشف کرد.

وی با اشاره به این گفته جان کری که «گذشت 15 سال مي‌تواند تغييرات زيادي در ايران ايجاد كند... اين جوانان كه 25 ‌درصد آنان بيكار هستند، آينده مي‌خواهند»، افزود: گرایش جوانان به گوشي‌هاي هوشمند و گذار در داخل ایران حتی اگر تدریجی باشد از جمله موضوعاتی است که آنان بر روی آن حساب باز کرده‌اند.

بذرکار با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: باید مراقب باشیم و در انتخاب خود دقت کنیم تا فرد اصلح و پایبند به ولایت را راهی مجلس کنیم چراکه دشمن در کمین است تا از فرصت‌ها استفاده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات