قائم مقام کمیته امداد استان همدان گفت: طرح شناسایی مستعدین با هدف شناسایی امکانات، توانایی‌ها و مهارت‌های مددجویان از اول اسفند ماه سال جاری به صورت سیستمی و میدانی در همدان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۳۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

علی نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به برگزاری جلسه طرح شناسایی مستعدین اظهار داشت: این جلسه با حضور مسئولان و مدیران کمیته امداد و معاونین توانمندسازی و مسئولان خودکفایی و کارشناسان فناوری استان و شهرستان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به طرح شناسایی مستعدین بیان کرد: این طرح با هدف شناسایی امکانات، توانایی‌ها و مهارت‌های مددجویان طراحی شده که از اول اسفند ماه سال جاری به صورت سیستمی و میدانی اجرا می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: نتایج حاصل از این طرح نیز در برنامهریزی برای خانواده‌های محروم و نیازمند و تخصیص اعتبارات در سال‌های آتی موثر است.

وی با اشاره به اهمیت آمار و بانک داده‌ها در برنامه‌ریزی‌های بلند مدت سازمانی و تصمیم‌گیری‌های سرنوشت‌ساز بر این اساس، خواستار عزم جدی و همه جانبه کلیه عوامل استانی و شهرستانی شد.

نامدار بیان داشت: از آنجائی که اطلاعات جمع‌آوری شده در سیستم جامع خدمات لینک می‌شود در به‌روز‌رسانی اطلاعات خانواده‌های مددجو موثر بوده و گام بلندی در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات