خبرهای داغ:
کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری در استان البرز:

جامعه اسلامی باید با ستون‌های جبهه کفر و شرک مبارزه کند

کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری در استان البرز با تاکید بر اینکه جامعه برای نجات از دست گناهان حتی نباید با اقامه باطل بجنگند بلکه باید با خود اقامه‌گر گناه بجنگند گفت: جامعه اسلامی باید با ستون‌های جبهه کفر و شرک مبارزه کند.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۸۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری در جمع فعالان فرهنگی شهر هشتگرد به تحلیل گستره تهاجم فرهنگی تمدن غرب پرداخت و اظهار داشت: در بحران فرهنگی کشور نباید اغراق کرد چرا که در این جنگی که شیطان به راه انداخته، موج سنگینی ایجاد کرده است اما هنوز نتوانسته شاخصه اصلی جامعه ایمانی را از ببن ببرد.

مدرس حوزه علمیه قم در تبیین شاخص‌های اجتماعی دینداری افزود: شاخص اصلی دینداری دفاع از پرچم اسلام است و کسی که این چنین باشد حتی اگر در شاخصه‌های دیگر ایمان ضعف داشته باشد، خیمه ایمان او هنوز پابرجا است و قابلیت رشد دارد.

کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری از استان البرز تصریح کرد: در تمدن غرب بعضی کارها است که شما آن را گناه می‌دانید اما در کشورهای غربی آن افعال «نیک» شمرده می‌شود و آنها را علنی انجام می‌دهند که اگر شما با آنها مخالفت کنید با شما برخورد مجرمانه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه «اقامه منکر» سبب این تحول اجتماعی شده است گفت: این به آن معنا است که اقامه منکر انسان‌ها را به جایی می‌رسانند که از ارتکاب این بدی‌ها احساس افتخار کنند.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم با بیان اینکه این خاصیت بسترسازی و اقامه‌گری و فرهنگ‌سازی است خاطرنشان کرد: کسی که گناهان را در جامعه اقامه می‌کند و بستر فرهنگی برای آن گناه را ایجاد می‌کند بزرگترین گناه را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه برای نجات از دست گناهان حتی نباید با اقامه باطل بجنگند بلکه باید با خود اقامه‌گر گناه بجنگند افزود: چون شر اصلی در عالم خود این‌ها هستند که ظرفیت اقامه هر گناه و کفری را دارند و مبارزه اصلی باید با ستون‌های جبهه کفر و شرک باشد.

آیت‌الله میرباقری با بیان استراتژی دفاعی دینی در برابر تهاجم فرهنگی گفت: اگر اسلام دفاع از حریم ناموس در مقابل متجاوزین را اجازه داده است امروز مصادق اصلی آن کسانی هستند که شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های خلاف اخلاق را به راه انداخته‌اند و  بسترساز گناه در دل دختران و پسران جوان ما شده‌اند و ما به حکم اسلام حق داریم از حریم خودمان در مقابل آنها دفاع کنیم.

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد دنیاطلبی اصل شود، عده‌ای عواطف، کرامت و استعدادهای انسان‌ها را خرج بالارفتن خود از پله‌های دنیا می‌کنند و برگرده آنها سوار می‌شوند که جنگ انبیا الهی با طاغوت‌ها بر سر این دنیاپرستی و به جان هم‌افتادن بر سر دنیا است.

کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری در البرز اظهار داشت: اکنون 37 سال از انقلاب آن مرد الهی می‌گذرد و خدای متعال بر ما منت گذاشته که موازنه قوا را به نفع انقلاب امام خمینی (ره) تغییر داده است.

وی افزود: امروز هر کسی که در دنیا مومن می‌شود امام و شهدای پای رکاب او در ثواب ایمان او شریک‌ هستند.

آیت‌الله میرباقری با اشاره به روشن شدن مرزبندی‌ها در جبهه حق و باطل بیان کرد: به فضل الهی امروز آن قدر خطوط و مرزهای ایمان شفاف شده است که دیگر اگر کسی مسلمان شود می‌تواند خط اسلام عربستان و ترکیه که هر 2 اسلام آمریکایی هستند را از اسلام ناب امام خمینی(ره) تشخیص دهد.

کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری تاکید کرد: این یعنی موازنه قوا به نفع پرچم اسلام ناب در حال تغییر است.

آیت‌الله میرباقری گفت: خیانت به یک ملت این است که توانایی‌های آن ملت را به آنها نگفته و قدرتشان را از آن‌ها مخفی کرد و نقص‌های آن‌ها را بزرگ نمایی و به رخ آنها کشید.

وی با اشاره به اینکه امروز سر یک پیچ تاریخی هستیم تصریح کرد: خودمان انتخاب می‌کنیم که یک قدرت نوظهور منطقه‌ای ذیل تمدن مادی غرب باشیم و سعادت خودمان را در زیست غربی بدانیم و یا اینکه یک ملت عزیز باشیم و با افتخار پرچمداری جبهه انبیاء را ادامه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها