خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد

ولایت‌مداری مهمترین اصل در انتخاب اصلح

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه ولایت‌مداری مهمترین اصل در انتخاب اصلح است، گفت: بر ملت همیشه در صحنه ایران لازم است که با انتخاب صحیح و شایسته به افرادی رای دهند که در مسیر ولایت و رهبری باشند.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۷۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه نهاوند با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه الزهرا(س) الگوی عملی برای تمام بشریت حتی ائمه معصومین(ع) هستند.

وی تصریح کرد: نزدیکی به مکتب فاطمی میزان حرکت کردن در مسیر این الگوی عملی است که جامعه امروزی بیشتر از هر زمان نیازمند این الگوگیری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: تمام مشکلات و ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌ها در جامعه به دلیل فاصله گرفتن از مکتب فاطمی است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه الزهرا(س) به عنوان الگوی همراهی با ولایت تا آخرین لحظه عمر بودند و در این مسیر جان خود را فدا کردند و لحظه‌ای دست از یاری ولی زمان خود بر نداشت.

شیرزادی با اشاره به بحث انتخابات گفت: دو انتخابات تاثیرگذار در انقلاب اسلامی ایران یعنی مجلس خبر گان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش‌رو داریم و باید انتخابی آگاهانه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری مهمترین اصل در انتخاب اصلح است، افزود: بر ملت همیشه در صحنه ایران لازم است که با انتخاب صحیح و شایسته به افرادی رای دهند که در مسیر ولایت و رهبری باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: باید کسانی به مجلس راه یابند که در آزمون‌های گذشته انقلاب اسلامی سربلند بیرون آمده و استکبارستیزی را در پرونده خود ثبت کرده باشند، در غیر این صورت ملت گرفتار انحراف خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار