کارشناس سیاسی دینی:

حضور در انتخابات وظیفه ملی و اعتقادی مردم است

کارشناس سیاسی دینی گفت: حضور در انتخابات وظیفه ملی و اعتقادی برای همه مردم است و باید با دنباله روی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یک بار دیگر حماسه حضور با شرکت در انتخابات هفتم اسفند ماه به اوج برسد.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۶۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام بهزاد یوسفی امروز در نشست روشنگری روستای یکله ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان دادند که مدافع جدی انقلاب و نظام و رهبری هستند و بی شک در انتخابات هفتم اسفندماه نیز برای بار دوم ولایت مداری و انقلابی بودن خود را نشان می‌دهند.

وی گفت:انتخابات مجلس خبرگان رهبری به لحاظ رسالت تعیین رهبر که متضمن ولایت فقیه است از اهمیت بسیاری برخوردار است و مردم آگاه کشور باید با آگاهی بیشتر در برابر دشمنان قسم خورده که علیه ایران اقدام تبلیغاتی می کنند در انتخابات شرکت کنند.

این کارشناس سیاسی دینی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: باید همه تلاش کنیم تا مردم در این انتخابات هم مانند دوره‌های گذشته حضوری حداکثری داشته باشند.

یوسفی انتخابات را مظهر اقتدار ملي و پشتوانه مهم کشور در بحران‌هاي گوناگون توصيف کرد و گفت:‌ با حضور حماسي و حداکثري مردم در انتخابات، شاهد شکل‌گيري دو مجلس قوي خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي باشيم که پشتوانه مهم نظام و رهبري باشند.

وی افزود: به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب، حضور در انتخابات به منزله بیعت با پیامبر(ص) است و این مسئله نشان دهنده اهمیت و ضرورت حضور در پای صندوق های رای است.

این کارشناس دینی و سیاسی انتخابات را مظهر اقتدار ملي و پشتوانه مهم کشور در بحران‌هاي گوناگون توصيف کرد و گفت:‌ با حضور حماسي و حداکثري مردم در انتخابات، شاهد شکل‌گيري دو مجلس قوي خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي باشيم که پشتوانه مهم نظام و رهبري باشند.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی به فضل الهی با حضور پر شور و گسترده در این عرصه، حماسه ای جاودانه خلق خواهند کرد.

یوسفی بیان کرد: حضور در انتخابات وظیفه ملی و اعتقادی برای همه مردم است و باید با دنباله روی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یک بار دیگر حماسه حضور با شرکت در انتخابات هفتم اسفند ماه به اوج برسد.

انتها پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار