خبرهای داغ:
وزیر دفاع در مر‌اسم تحویل 50 فروند شناور موشک‌انداز به سپاه:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تا سال آینده به همت متخصصان داخلی کشورمان شناورهایی با سرعت 80 نات ساخته و تحویل نیروهای مسلح خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۰۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان، 50 فروند از شناورهای موشک انداز ساخته شده در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع تحویل نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس شد.

وزیر دفاع پیش از ظهر امروز در مراسم تحویل رسمی این شناورها به نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران الگویی بی‌نظیر از اقتدار و استقلال در سراسر جهان است.

وی گفت: نیروهای مسلح ما بیشترین توان خود را در دفاع و اقتدار دفاعی متمرکز کرده‌اند که دستاوردهای بی‌شماری به همراه داشته است.

سردار دهقان اضافه کرد: اگر چه منابع ما محدود است اما مانعی برای پیشرفت نیروهای مسلح کشورمان وجود ندارد و تا سال آینده به همت متخصصان داخلی کشورمان شناورهایی با سرعت 80 نات ساخته و تحویل نیروهای مسلح خواهد شد تا گام بلند دیگری برای ایجاد اقتدار دفاعی در سطح خلیج فارس و دریای عمان باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که اقتدار امروز نیروهای مسلح کشورمان وابسته به هیچ قدرتی در جهان نیست، اظهار کرد: اقتدار همه جانبه در گروی اعتماد به سرمایه‌های داخلی و استقلال و عزت کشور است.

وی ادامه داد: ما در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران با اراده خویش موفق به رسیدن به قله‌های بزرگی شده‌ایم که مدیون ایثار، خودباوری و رشد دانش فنی در زمینه‌های مختلف نظامی بوده است.

سردار دهقان درباره شناورهای تحویل شده به سپاه پاسداران نیز گفت: شناورهای موشک‌انداز تندر، عاشورا و ذوالفقار با قابلیت مانور بالا و سرعت خیره‌کننده قادر به انجام هر ماموریت دریایی هستند و اولویت وزارت دفاع در بخش تولیدات دریایی، افزایش سرعت شناورها‌ست.

در این مراسم فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، استاندار هرمزگان و محمد آشوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشورمان و نماینده مردم بندرعباس نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها