حجت الاسلام دیباجی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تقاضای 22 هزار نفر برای خادمی شهدا

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور گفت: 22 هزار خادم اقدام به ثبت نام کرده‎اند اما سهمیه و ظرفیت ما دراین خصوص بکارگیری از این خادمین فقط 5 هزار نفر است که استقبال واصرار این افراد جهت خدمت به زائرین شهدا همچون زمان جبهه است که رزمندگان ما التماس می‎کردند که از آنها جهت حضور در جبهه ثبت نام صورت گیرد.
کد خبر: ۸۶۴۹۷۶۹
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
حجت‌‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص اردوهای راهیان نور اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‎فرمایند این سرزمین نور محل تلاقی زمین و آسمان و معراج شهیدانی است که از اوج انسانیت تا ملکوت اعلا پرکشیدند.

دیباجی در ادامه بیان کرد: اگر شهیدان در این منطقه نبودند و سد راه دشمنان نمی‎شدند سرنوشت ایران اسلامی چیز دیگری می‎شد  وزمانی که  جوانان از سرزمین‎های نور بازدید می‎کنند؛ خاک آنجا جذابیتی دارد که  آنها را متحول می‎کند و خود شهدا این‎ها را مدیریت می‎کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور بسیج با اشاره به بحث خادمین شهدا عنوان کرد: 22 هزار خادم اقدام به ثبت نام کرده‎اند اما سهمیه  و ظرفیت ما دراین خصوص بکارگیری از این خادمین فقط 5 هزار نفر است که استقبال و اصرار این افراد جهت خدمت به زائرین شهدا همچون زمان جبهه است که رزمندگان ما التماس می‎کردند که از آنها جهت حضور در جبهه ثبت نام صورت گیرد؛ اما دعوای این 22 هزار نفر کجا و ظرفیت محدود 5هزار نفری ما کجا؟

 دیباجی به تاثیر این اردوها از زبان زائرین مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: بسیاری از زائرین سرزمین نور به این مسئله رسیده‎اند که روح معنوی در این مکان حاکم است و خاک آن جذابیتی دارد که این مسئله برای آنها تحول ایجاد کرده است و به عینه نیزدر رفتار و ظاهر آنها مشخص است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در خاتمه تاکید کرد: تاثیر این اردوها نشانگر این است که شهدای ما زنده بوده و در حال مدیریت هستند و در تربیت جوان‎های ما نقش آفرینی می‎کنند.

ارسال نظرات