عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ماجرای ظالمانه بورسیه ها حق الناس است

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ماجرای ظالمانه بورسیه ها حق الناس است افزود: حل مشکل بورسیه ها یک روز هم نباید به تأخیر بیفتد این یک حقوق اجتماعی سیاسی است که مسئولان وزارت علوم باید در بازگرداندن حقوق پایمال شده دانشجویان جدیت داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۵۸۷۴۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

عطاءاله سلطانی صبور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در خصوص قضیه بورسیه ها گفت: وزارت علوم باید در عمل قانون مداری و ولایت مداری خود را ثابت کند.

وی با بیان اینکه ماجرای ظالمانه بورسیه ها حق الناس است افزود: حل مشکل بورسیه ها یک روز هم نباید به تأخیر بیفتد این یک حقوق اجتماعی سیاسی است که مسئولان وزارت علوم باید در بازگرداندن حقوق پایمال شده دانشجویان جدیت داشته باشند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آبروی نظام در خطر است ماجرای بورسیه ها باعث می شود نظام را به تقلب متهم کنند لذا وزارت علوم باید اقدامات فوری در جهت حل این قضیه و بازگرداندن حق و حقوق دانشجویان بورسیه صورت دهد زیرا هرگونه تأخیر به معنای بی تفاوتی این وزارت خانه در مقابل حقوق شرعی و قانونی اجتماعی دانشجویان بورسیه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار