مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر لرستان خبر داد

امدادرسانی به ۳۲۰۰ سیل‌زده در لرستان/ اعزام ۲۲ دستگاه آمبولانس به مناطق سیل‌زده

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: آسیب‌دیدگان سیلاب اخیر سه هزار و ۲۰۰ نفر در قالب بیش از ۷۰۰ خانوار بوده که جمعیت هلال احمر استان به آن‌ها امدادرسانی کرده و ۲۲ دستگاه آمبولانس و هرگونه وسیله‌ای که می‌تواند به کمک مناطق سیل‌زده بشتابد، اعزام شده است.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۵۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، حسین مرادی،  گفت: آسیب‌دیدگان سیلاب اخیر سه هزار و ۲۰۰ نفر در قالب بیش از ۷۰۰ خانوار بوده که جمعیت هلال احمر استان به آن‌ها امدادرسانی کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان افزود: برای امدادرسانی به سیل‌زدگان استان، ۱۸۰ نفر نجات‌گر در قالب ۵۲ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده اعزام‌ شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۷ مورد حادثه در راستای سیلاب اخیر در استان رخ‌ داده عنوان کرد: تاکنون ۷۲۵ نفر از آسیب دیدگان سیلاب اخیر توسط هلال‌ احمر استان اسکان داده ‌شده است.

مرادی، با اشاره به اعلام ۱۷حادثه به مرکز عملیات این جمعیت بیان کرد: برای امدادرسانی به افراد حادثه دیده از این سیلاب‌ها ۱۵۰ نفر در قالب ۴۶ تیم به محل حادثه‌ها اعزام شده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان لرستان اظهار داشت: امدادگران این جمعیت با توزیع ۲۸۳ چادر، ۶۶۰ قوطی کنسرو، ۴۳۷ بطری آب معدنی، یک هزار و ۵۹۷ پتو، ۳۷۱ تخته موکت، ۱۳۷ دستگاه چراغ والور و ۸۷۵ کیلو نایلون در میان افراد سیل‌زده کار امدادرسانی را انجام داده‌اند.

وی همچنین گفت: ۲۲ دستگاه آمبولانس، ۳۳ دستگاه موتور پمپ و لجن‌کِش، یک مورد ست کوهستان، دو مورد ست سبک نجات و ۳۰ دستگاه خودرو کمک سبک به مناطق سیل‌زده اعزام‌ شده است.

ارسال نظرات