خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

مصرف کالای خارجی باید به عنوان یک ضدارزش تلقی شود

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر تولید داخلی گفت: تولید داخلی باید به عنوان یک ارزش شناخته شود و فروش و مصرف کالای خارجی باید به عنوان یک ضدارزش تلقی شود.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۳۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر امروز در دهمین اجلاسیه عمومی مجمع بسیج شهرستان همدان که در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد ماه رجب و هفته بزرگداشت مقام معلم و روز جهانی کارگر اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امروز در جمع کثیری از کارگران سخنانی را ایراد فرمودند که اگر ما به آنها عمل کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر تولید داخلی افزود: تولید داخلی باید به عنوان یک ارزش شناخته شود و فروش و مصرف کالای خارجی باید به عنوان یک ضدارزش تلقی شود، چیزی که متأسفانه در برخی از منازل ما فرهنگ شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: موضوع این جلسه مجمع برنامه‌های بومی و محلی فرهنگی است که با توجه به آسیب‌ها و تهدیدات فرهنگی که در شهرستان همدان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به مطالعات و برآوردهای انجام شده در سطح شهرستان همدان عنوان کرد: مصوب شده از نظرات ارزشمند آحاد بسیجیان و نخبگان در راستای مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات فرهنگی استفاده شود.

برزگر افزود: مشکلات مورد مطالعه قرار گرفت و با توجه به آن جلسات کارگروه فرهنگی و شورای بسیج شهرستان تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: از راهکارهای ارائه شده در این کارگروه‌ها برای برطرف کردن این مسائل و مشکلات و تبدیل آسیب‌ها و تهدیدات به فرصت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم همدان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار