عنصر ضد انقلاب:من هم گوشی را برداشتم و تماس گرفتم با شماره تلفن آقای علوی تا ببینم چقدر پاسخگو است.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۶۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش سرویس اخبار ویژه خبرگزاری بسیج،مسیح علی نژاد در برنامه تبلت شبکه ماهواره ای صدای آمریکا ادعای قبل قابل تاملی را مطرح می کند که توجه به آن خالی از لطف نیست.

علی نژاد اذعان می کند:

همان‌هایی که اتفاقاً وقتی حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در نیویورک گفت، ایرانی‌ها باید به وطن برگردند و کسی نمی‌تواند یک ایرانی را از بوی وطن محروم کند، برایش دست زدند و هورا کشیدند و به او نگفتند مگر دولت در این زمینه اختیاری دارد که وعده می‌دهد.

ولی تا ما در مورد همین وعده حسن روحانی از او سوال می‌کنیم، می‌گویند مگر دولت در این زمینه اختیاری دارد که سوال می‌کنید؟ مهم‌تر از همه وزارت خارجه و وزارت اطلاعات دولت روحانی از سوی کمیته مشترک تشکیل داده‌اند و یک ایمیل بازگشت ایرانیان به وطن را معرفی کرده و گفته‌اند از طریق این ایمیل پاسخگو هستند.

تازه در یک اقدام نادر، وزیر اطلاعات دولت، آقای علوی اعلام کرد در شبکه‌های اجتماعی که این شماره موبایل من است و از طریق این شماره تلفن مستقیم به سوالات شهروندان پاسخگو هستم. من هم گوشی را برداشتم و تماس گرفتم با شماره تلفن آقای علوی تا ببینم چقدر پاسخگو است.

حالا این مصاحبه را که ما از آن تصویری نداشتیم ولی سامان روی آن کار انیمیشن کرد را ببینید که چقدر وزیر اطلاعات و دفترشان پاسخگو هستند.


ارسال نظرات