خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی سپاه استان قزوین:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی سپاه استان قزوین بیان کرد: در بحث اشراف به دنبال گفتمان سازی می‌باشیم که مهمترین شاخصه گزارشات اشراف گفتمان سازی است.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۱۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سید کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در همایش توجیهی تخصصی برنامه‌های سال 95 و دبیرخانه اشراف دفتر نمایندگی گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی را به سپاه پاسداران و پاسداری از سپاه را به حوزه نمایندگی ولی فقیه واگذار کردند که برای اجرای این امر مهم باید همه انسجام داشته باشند.

وی افزود: انسجام و هماهنگی در این نهاد سبب رونق بهتر و انجام امورات محوله و برنامه‌های ابلغیه را در پی دارد.

این مسئول با اشاره به شعار و راهبردی سال 95"اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل" بیان کرد: باید در همه زمینه‌ها اقتصاد مقاومتی را در اولویت قرار دهیم و راهکارهای لازم براساس کمیت و کیفیت برنامه‌ها در راستای فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار دهیم.

حسینی با اشاره به گزارشات اشراف نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین اظهار کرد: در بحث اشراف به دنبال گفتمان سازی می‌باشیم که مهمترین شاخصه گزارشات اشراف گفتمان سازی است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: برای رسیدن به عملکرد مناسب در مبحث اشراف باید جلسات متعددی برگزار شوود تا به برنامه ریزی مطلوب برسیم.

این مسئول اضافه کرد: بیشتر حوزه‌های نمایندگی حول این محور می‌باشد که برای ارتقاء کیفیت برنامه‌ها باید اشکالات حلقه‌های صالحین ستاد و حوزه‌های مقاومت بسیج نواحی را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با تاکید بر رفع مشکلات حلقه‌های شجره طیبه صالحین تصریح کرد: آسیب‌ها باید شناسایی شوذ و به طور مکرر نظارت و سرکشی صورت گیرد چرا که حلقه‌های صالحین از محوری‌ترین برنامه‌های بسیج است.

حسینی افزود: حضور بسیجیان در حلقه‌های صالحین حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت باعث تعمیق معنویت و افزایش بصیرت در آنان می‌گردد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در خاتمه یادآور شد: سال 95 سال نهضت امربه معروف و نهی ازمنکر می‌باشد و ما باید از پتانسیل‌های نیروهای بسیج از جمله هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی،مربیان حلقه‌های صالحین، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها نهایت استفاده را داشته باشیم.

1003/پ30/ب

         
ارسال نظرات
پر بیننده ها