منصوری در گفت‌وگو با «بسیج»:

منطق دولت در مواجهه با استکبار متزلزل است

این فعال سیاسی گفت: یکی از مولفه های اساسی شکل گیری انقلاب اسلامی، ایستادگی عزتمندانه در مقابل نظام سلطه است. اگر این مولفه متزلزل شود، بعد از مدتی از انقلاب اسلامی چیزی باقی نخواهد ماند.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۵۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
محسن منصوری فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با انتقاد از مواضع و اقدامات دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم به ویژه شخص ظریف به عنوان وزیر خارجه اظهار داشت: موضعگیری آقای ظریف در جریان نمایشگاه هلوکاست در چارچوب فکری دولت در مواجهه با غرب آمریکاست؛ در واقع منطق دولت در مواجهه با استکبار منطقی ضعیف، سست پایه و متزلزل است.

منصوری با تاکید بر اینکه دولت در سیاست خارجی از ترس مرگ، خودکشی می کند، گفت: نباید برای خوش رقصی در برابر غرب، اقدام انقلابی مردم را تضعیف کرد. نوع مواجهه دولت با استکبار باید از موضع عزت و اقتدار باشد، این رفتار که در مقابل نهیب غرب سر فرود آوریم رفتار کشورهای مستعمر و تحت تسلط است.

وی با توصیه به دولت مبنی بر مرور متواضعانه و مجدد مبانی انقلاب، تصریح نمود: یکی از مولفه های اساسی شکل گیری انقلاب اسلامی، ایستادگی عزتمندانه در مقابل نظام سلطه است. اگر این مولفه متزلزل شود، بعد از مدتی از انقلاب اسلامی چیزی باقی نخواهد ماند. بنابراین مطالعه تاریخ و عاقبت کشورهای منعطف در مقابل غرب به اصلاح نگاه دولت و تغییر رفتار راهبردی در این حوزه کمک خواهد کرد.

این فعال سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: مصاحبه های موردی و عقب نشینی در موضوعاتی مثل هلوکاست، تقدیم و تحویل وجب به وجب زمیین دیپلماسی کشور به دشمن است؛ چنانچه سد مقاومت گفتمانی شکسته شود و وادادگی در مفابل غرب و استکبار تبدیل به عادت شود، در اندک زمانی از تاکستان انقلاب اسلامی نه از تاک نشان می ماند و نه از تاک نشان!
ارسال نظرات