خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

انهدام ۲۹ باند و شبکه توزیع قاچاق کالا در استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به انهدام ۲۹ باند و شبکه توزیع قاچاق کالا از کشف ۳۶۸ میلیارد ریال کالای قاچاق گمرکی طی سال جاری در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۱۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب امروز در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان که در استانداری همدان برگزار شد از تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری خبر داد و گفت: این مجموعه تاکنون سه جلسه برگزار و ۳۵ مصوبه داشته است.

وی از هم افزایی در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان همدان خبر داد و گفت: ظرفیت‌ها برای مبارزه با این پدیده به کار گرفته شده به طوری که انجام رزمایش‌های منطقه‌ای و سراسری ۲۵ درصد افزایش و کشف پرونده‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۳۶۸ میلیارد ریال کالای قاچاق گمرکی در استان همدان کشف شده است، عنوان کرد: در این مدت یک‌میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دلار و ارز نیز در استان همدان کشف شده است.

وی با اشاره به انهدام ۲۹ باند و شبکه توزیع قاچاق کالا در استان همدان از برنامه ریزی اجرای چند طرح منطقه‌ای و سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد و با بیان اینکه در طرح‌های منطقه‌ای تمام محورهای مواصلاتی تحت کنترل قرار می گیرد، بیان کرد: برخورد با عرضه کالای قاچاق به طور ویژه مدنظر است.

مهدیان نسب با بیان اینکه در مبارزه با قاچاق کالا اولویت‌های مبارزه با اقلام فرهنگی، لوازم آرایش، مواد محترقه و تجهیزات ماهواره است، از نصب سیستم پلاک‌خوان در ورودی گلوگاه شهیدزارعی خبر داد و افزود: این پلاک‌خوان برای اخذ سوابق و رصد خودروهایی که سابقه حمل قاچاق دارند کارایی دارد.

وی از افزایش ۳۴ درصدی کشفیات در سال جاری سخن گفت و با بیان اینکه به زودی ایستگاه‌های بازرسی شهرستان ها فعال می شود، گفت: نیروی انتظامی در برخورد و مبارزه با کالای قاچاق به‌صورت جهادی وارد شده به طوریکه ۲ ایستگاه ایست بازرسی استان که غیرفعال شده بود، مجدد فعال کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک، آن را با فوریت‌های ۱۱۰ و یا سامانه ۱۹۷ درمیان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار