مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان:

رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی جامعه نقش مهم و اثربخشی دارند

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان با بیان اینکه قلم رسانه در فرهنگ‌سازی جامعه مهم و اثربخش است، گفت: حوزه بسیج زنان بسیار گسترده است و ورود رسانه‌ها به مباحث این حوزه می‌تواند در کاهش آسیب‌های جامعه نقش بسزایی داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۹۹۴۵۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه ستاری‌نوید امروز در جلسه هم‌اندیشی سپاه استان با اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در جامعه امروز دارند.

وی با بیان اینکه قلم رسانه در فرهنگ‌سازی جامعه مهم و اثربخش است، گفت: حوزه بسیج زنان بسیار گسترده است و توجه و ورود رسانه‌ها به مباحث این حوزه می‌تواند در کاهش آسیب‌های جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان با تأکید بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی‌از منکر عنوان کرد: معرفی معروفات و منکرات از جمله اقداماتی است که رسانه‌ها می‌توانند ورود کنند.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان تصریح کرد: بسیج جامعه زنان در این راستا برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد تا از این آسیب‌ها بکاهد.

ستاری‌نوید ابراز داشت: معرفی الگوها به جوانان و بانوان در شاخصه‌های مختلفی از قبیل زن در خانواده، زن در اداره و دختران دانش‌آموز موفق و معرفی حافظین قرآنی و بانوان نخبه در عرصه‌های مختلف ورزشی، علمی و... از جمله فعالیت‌های بسیج جامعه زنان استان است که با همکاری رسانه‌ها بیشتر می‌توان به آن پرداخت.

وی با تأکید بر انتشار وصیت‌نامه شهیده‌های استان از طریق رسانه‌ها گفت: توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی سیره ائمه اطهار(ع) و سوق مردم به آن به طور قطع از طریق رسانه‌ها اثرات مثبتی در پی خواهد داشت.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان اظهار داشت: در تابستان امسال نیز تلاش کرده‌ایم تا با همکاری صدا و سیمای استان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و طلاق و افزایش جمعیت در راستای تحکیم بنیان خانواده و عفاف و حجاب برنامه‌های خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار