تلاش رژیم صهیونیستی برای برگزاری راهپیمایی مشابه روز قدس

گروه‌های طرفدار رژیم صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی مشابه در روز قدس، می‌خواهند مانع از گسترش تنفر علیه مردم یهود در سراسر جهان شوند.
کد خبر: ۸۷۰۳۳۵۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج،روز جهانی قدس، مناسبتی رسمی در جمهوری اسلامی ایران است که از یک سال پس از انقلاب اسلامی، در آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود.

 

در این روز، مسلمانان در نقاط مختلف جهان، حمایت خودشان را از مردم فلسطین به نمایش می‌گذارند و از طرفی گروه‌هایی از یهودیان و طرفداران رژیم صهیونیستی نیز در کشورهای اروپایی و آمریکا، تظاهراتی را علیه این مراسم به راه می‌اندازند.

 

سایت لندن ۲۴، در آستانه برگزاری راهپیمایی روز قدس به بازخوانی گردهمایی معترضان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و طرفداران مردم فلسطین جلوی اداره شبکه بی‌بی‌سی در سال‌های گذشته پرداخت و از آمادگی گروه‌های طرفدار و مخالف برگزاری راهپیمایی روز قدس در سال جاری خبر داد.

 

سخنگوی شبکه بی‌بی‌سی قول داده است این شبکه متعهد به پوشش خبری دقیق، بدون تعصب و عادلانه این راهپیمایی باشد.

 

همچنین رسانه‌های اسرائیلی در آستانه برگزاری راهپیمایی روز قدس، یهودیان را به شرکت در راهپیمایی مشابهی که از سوی طرفداران اسرائیل برای اعتراض به راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود، دعوت می‌کنند؛ یهودیان می‌خواهند با این کار مانع از گسترش تنفر علیه مردم یهود در سراسر جهان شوند.

 

خبرگزاری‌های اسرائیلی به شدت طرفداران این رژیم را برای شرکت در راهپیمایی سوم ژوئیه که همزمان با تظاهرات سالانه روز قدس برگزار می‌شود، آماده می‌کنند؛ راهپیمایی ضد روز قدس در شهر لندن با سرپرستی گروه‌های دوستدار اسرائیل همچون گروه ساسکس، فدراسیون صهیونیستی و جنبش دفاع از اسرائیل که سازماندهان این راهپیمایی هستند، برگزار خواهد شد.

 

شعارهایی از این قبیل «زمان متوقف کردن نفرت رسیده است، با اسرائیل باشید»، در تظاهرات طرفداران رژیم صهیونیستی سر داده خواهد شد.

 

بیم آن می‌رود که صهیونیست‌های تندرو، راهپیمایی صلح آمیز روز قدس در انگلیس را به خشونت بکشند زیرا تهدیدهایی در این‌باره شنیده شده است؛ صهیونیست‌های تندرو به شدت خواستار توقف راهپیمایی به منظور حمایت از مردم فلسطین هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار