خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا خبرداد ؛

تجمع بزرگ عفاف و حجاب در گرگان/بی حجابی اطاعت از کفار و مشرکین است

کریمی اول :تجمع بزرگ عفاف و حجاب در گرگان به مناسبت کشف حجاب رضاخانی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۴۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ پاسدار دکتر حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا در جلسه هماهنگی همایش عفاف و حجاب اظهار داشت :درهفته عفاف و حجاب که از 21تیرماه خواهد بود برنامه های متنوعی در سطح استان گلستان برگزار خواهد شد.
وی همچنین بیان کرد :در این هفته محور کار تبیین عفاف و حجاب و روشنگری است و غنی سازی برای تمام جامعه زیرا اگر خواهری اقناع شد خودش حجاب برتر را انتخاب می کند.
کریمی اول همچنین در ادامه از برگزاری تجمع بزرگ عفاف و حجاب در کل استان گلستان و در مرکز (شهرستان گرگان ) خبر داد و گفت : این تجمع به مناسبت کشف حجاب رضاخانی برگزار می شود و یک تجمع ارزشی و برپایه اصول انقلابی است برای دفاع از حجاب و حریم خانواده.
دکتر کریمی با اشاره به اینکه ی حجابی اطاعت از کفار و مشکرین است و آثار سوئی در جامعه دارد به آثار خوب جاری شدن عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد وگفت : حفظ جامعه ، رونق اقتصادی در جامعه ، سلامت روانی و اجتماعی جامعه در گرو جاری شدن عفاف و حجاب در جامعه است و این امر ضمن اینکه مورد تاکید آموزه های دینی است در واقع باعث حفظ جامعه بشری نیز می گردد.
جانشین سپاه نینوا در پایان ابراز داشت :باید همه توان خواهران بکارگیری شود و ائمه جمعه و جماعت بدین منظور تبلیغ کنند تا حرکتی دشمن شکن و انقلابی را در دفاع از عفاف و حجاب شاهد باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار