خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد عنوان کرد

انقلابی ماندن یعنی عمل به سیره شهدا

امام جمعه اسدآباد گفت: دولتمردان، نمایندگان مجلس، تمام مسئولان، همه باید به سیره شهدا عمل کنیم چرا که عمل به سیره شهدا انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۰۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در یادواره شهدای موسی‌آباد با تقدیر از برگزارکنندگان این یادواره و حضور مسئولین و مردم شهید پرور موسی آباد در مراسم اظهار داشت: باید همواره یاد شهدا را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای 12 تیر افزود: امنیت امروز ما از آثار خون هیدان است.

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: باید شب و روز خدای متعال را شکرگزار باشیم چراکه پیشرفت‌های امروز ما به برکت مجاهدت خون شهداست و آن را مدیون شهدا و خانوادههای آنها هستیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معم رهبری که فرمودند «بقای انقلاب و پیشرفت کشور مرهون صبر و استقامت خانواده‌های معظم و مرهون خون شهیدان عزیز است»، خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: پدران و مادران و برادران و خواهران شهدا به جایگاه خود افتخار کنید که چه جایگاهی دارید که رهبر انقلاب فرمودند «خانواده‌های شهدا خیلی عزیزند».

حسینی‌مجد با بیان اینکه ما مدیون ایثار و جانبازی و شهادت طلبی شهداهستیم، ابراز داشت: باید تلاش کنیم در یادواره‌های شهدا سیره و اخلاق شهدا را ترویج و به آن عمل کنیم.

وی ادامه داد: دولتمردان، نمایندگان مجلس، تمام مسئولان، همه باید به سیره شهدا عمل کنیم چرا که عمل به سیره شهدا انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر تکریم خانواده‌های شهدا عنوان کرد: همواره باید روحیه انقلابی داشته باشیم و انقلابی عمل کنیم و از ارزش‌ها انقلاب کوتاه نیاییم.

وی خاطرنشان کرد: باید دیدگاه‌های رهبری را جدی بگیریم و روحیه انقلابی خود را حفظ کنیم تا دشمنان نتوانند به اهداف خود دست یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار