خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید فرهنگ‌سازی و تعمیق باورها در خانواده‌ها را تقویت کنیم، گفت: باید توجه داشت که با کارهای کلیشه‌ای و مقطعی به هدف بلند مدت نخواهیم رسید.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۴۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

احمد اکبری در گفتگو با خبرنگار بسیج در ملایر در خصوص نامگذاری هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: با توجه به اینکه قبل از پیروزی انقلاب توسط رژیم پهلوی در مسجد گوهرشاد مشهد توسط عوامل لجام گسیخته شاهنشاهی کشف حجاب صورت گرفت، این روز در سال‌های اخیر برای تقویت و تشویق و ترغیب زنان و بالا بردن شخصیت و کرامت زن هفته عفاف و حجاب نامگذاری شد.

وی افزود: در هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متنوع در راستای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در نظر گرفته شده که مهمترین آن تجمع بزرگ مدافعان حریم خانه و خانواده است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه عفاف و حجاب به عنوان یک ارزش توسط دشمن هدف گرفته شده است، گفت: تنها راه رسیدن دشمنان به مقاصد و اهداف شومشان رخنه در فرهنگ از جمله نشر و رواج بی بندباری و ابتذال در جامعه است.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب در طی 37سال که از عمر مبارک انقلاب می‌گذرد و در طول 8 سال دفاع مقدس نتوانستند جمهوری اسلامی را از راه خود منحرف کنند بنابراین از طریق جنگ نرم وارد عمل شده‌اند.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از دفاع مقدس به این نتیجه رسیدند که باید افکار، عقاید، نگرش‌ها و فرهنگ را تغییر داد چراکه وقتی باورهای یک ملت را هدف دادند از این کار سود بسیاری خواهند برد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید فرهنگ‌سازی و تعمیق باورها در خانواده‌ها را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که با کارهای کلیشه‌ای و مقطعی به هدف بلند مدت نخواهیم رسید بنابراین باید اقدامات جدی و اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات