خسروی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

به جای رونق، فروش واحدهای صنعتی را شاهدیم

علیرضا خسروی با بیان اینکه اگر پولی به صنایع پرداخت شده بود رونق شهرک صنعتی را شاهد بودیم نه فروش واحدهای صنعتی افزود: بسیاری از صنایع با کمبود سرمایه مواجه هستند و چون نتوانستند چنین تسهیلاتی را بگیرند تقاضای فروش سوله های صنعتی افزون شده است.
کد خبر: ۸۷۱۱۴۹۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

علیرضا خسروی نماینده مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نزاع نعمت زاده و سیف مبنی بر ارائه تسهیلات به واحدهای صنایع اظهار داشت: واقعیت پرداخت تسهیلات بانکی را با سرکشی از شهرک های صنعتی می توان براحتی کسب کرد.

وی با بیان اینکه اگر پولی به صنایع پرداخت شده بود رونق شهرک صنعتی را شاهد بودیم نه فروش واحدهای صنعتی افزود: بسیاری از  صنایع  با کمبود سرمایه  مواجه هستند و چون نتوانستند چنین تسهیلاتی را بگیرند تقاضای فروش سوله های صنعتی افزون شده است.

نماینده سابق مجلس نهم خاطر نشان کرد: بسیاری از واحدهای صنعتی تقاضای فروش املاک و اموال خود را دارند، یک به یک سوله هایی که تقاضای فروش زدند و یا اگر به اموال تملیکی سر بزنید بانک هایی که در بخش اموال تملیکی در سوله ها و فروش سوله ها و  ... چرخه  صنعت وارد شدند.

وی در خاتمه افزود: براحتی باید حق را به صنایع بدهید آنچه که اتفاق می افتد در حد صحبت اولیه است عملا هیچگونه اقدام برای صنایع ایجاد نشده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار