زارع زاده در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

نقشه از آمریکا؛ تدارکات ازسعودی؛ پادویی از منافقین!

نماینده سابق مجلس گفت: منافقین به هیچ عنوان توان و موجودیت اینکه بتوانند در ایران تحرکی داشته باشند را ندارند و نخواهند داشت.
کد خبر: ۸۷۲۲۹۹۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده مهریزی نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص تحرکات اخیر منافقین اظهار داشت: امریکا و اقمار آن به خصوص دست نشانده‎های آنها در غرب آسیا همچون عربستان به این نتیجه رسیدند که داعش در مناطق هدف، قطعا به آن نتیجه‎ای که باید برسد نرسیده است.

زارع زاده با بیان اینکه هدف از ایجاد داعش در منطقه نا امن کردن ایران و اقمار وابسته به آن بوده گفت: از این رو می‎خواهند ایران را به مناطق ناامن شده توسط داعش ملحق کنند و با علم به اینکه داعش در ایران جایگاهی ندارد و نمی‎تواند بر هسته‎های مرکزی ایران نفوذ کند، به همین خاطر دست به دامن منافقین که مهره‎های سوخته و از بین رفته‎ای هستند شدند به خیال اینکه از مرکز ایران توسط منافقین ایجاد ناامنی در کشور کنند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به فضای امنیتی و قدرت امنیتی کشور قطعا نه داعش بیرونی و نه داعش داخلی و منافقین هیچ کدام نمی‎توانند به ایران ضربه بزنند اظهار داشت: البته این مسئله را نیز نباید حمل بر غرور کرد و یک آن از دشمن غافل شد.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: در این خصوص دستگاه‎های اطلاعاتی امنیتی کشور نیز باید قوی‌‎تر، جدی‎تر، گسترده‎تر، هوشیارتر و قاطع‎تر فضا را مدنظر داشته باشند و با قدرت با منافقین برخورد کرده و اجازه کوچک ترین تحرکی را به آنها ندهند، البته منافقین به هیچ عنوان توان و موجودیت اینکه بتوانند در ایران تحرکی داشته باشند را ندارند و نخواهند داشت.

زارع زاده درخصوص درز اطلاعات محرمانه هسته‎ای ایران توسط آژانس بین المللی اتمی و شهادت دانشمندان هسته‎ای کشور با بیان اینکه آژانس بین المللی اتمی تحت سیطره صهیونیست و امریکاست و این را در گذشته نیز نشان داده عنوان کرد: قطعا این سازمان در آینده نیز دنبال ضربه زدن به ایران و نیروهای ارزشی چون گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه اطلاعات محرمانه هسته‎ای نباید در اختیار آژانس قرار می‎گرفت بیان کرد: این اقدام از اشتباهات فاحش برجام بود و حال که این اقدام صورت گرفته است باید مواظب باشیم تا ضربه گذشته را تکرار نکنیم و این احساس خطر وجود دارد که دشمنان بخواهند از نیروهای منافقین به علت اینکه اطلاعات کاملی از فضای داخلی کشور دارند جهت دست یابی به اهداف خود در ضربه زدن به نیروهای ارزشی و دانشمندان هسته‎ای استفاده کنند که این مسئله خطرناک است.

نماینده سابق مجلس در خاتمه خاطر نشان کرد: دستگاه‎های اطلاعاتی امنیتی کشور از جمله وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی باید به صورت جدی فضا را مراقبت و مسائل مشکوک را پیگیری کرده و نسبت به شخصیت‎های ما از جمله دانشمندان هسته‎ای پوشش امنیتی بیشتری ایجاد کنند تا دچار خسارت بیشتری نشویم، چراکه از دست رفتن هرکدام از این افراد ضایعه بزرگی برای بدنه علمی و توسعه کشور است.
ارسال نظرات