عیوضی در گفت‌و‌گو با راهیان نور تشریح کرد؛

برنامه‌های معاونت راویان در ایام برگزاری راهیان نور غرب و شمالغرب کشور

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور به تشریح برنامه‌های این معاونت در ایام برگزاری راهیان نور غرب و شمالغرب پرداخت و گفت:‌ راویان بومی و یگان‌های عمل‌کننده برای روایت سال‌های حماسه و خون در یادمان‌های شهدا مستقر هستند.
کد خبر: ۸۷۲۴۴۸۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ "منصور عیوضی" معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور  در خصوص برنامه‌های این معاونت در راهیان نور غرب و شمالغرب کشور گفت: جلسه تخصصی کمیته راویان دفاع مقدس متشکل از نمایندگان نیروهای مسلح و موسسات مردم نهاد و اداره پیام آوران ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران برای استقبال از زائران کوی شهیدان با روایت‌گری حماسه و ایثار رزمندگان برگزار شد. 

وی اضافه کرد: همچنین برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت استقرار راویان دوران دفاع مقدس به صورت تخصصی و یادمانی از راویان سپاه و بسیج، ارتش جمهوری اسلامی ایران، جهادکشاورزی سنگرسازان بی‌سنگر، هیئت رزمندگان و پیشمرگان کرد مسلمان در کلیه یادمان‌های غرب و شمالغرب انجام شده است. 

عیوضی گفت: علاوه بر این هماهنگی برای استقرار راویان غیربومی و یگان‌های عمل‌کننده اعم از لشکرهای 27 محمد رسول الله(ص)، 10 سیدالشهدا(ع)، 19 فجر، 25 کربلا و 17 علی بن ابی‌طالب(ع)و... صورت گرفته است. 

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: در صورتی که کاروان‌ها درخواست اعزام راوی داشته باشند، راویانی از بنیاد شهید، پیشمرگان کرد مسلمان، هیئت رزمندگان و سیره شهدا برای آنان اعزام خواهد شد. 

وی تصریح کرد: از پیشمرگان کرد مسلمان و روایان بومی دفاع مقدس و راویان مستقر در مناطق عملیاتی در مراکز سپاه و ارتش با اهدای لوح تقدیر و هدیه معنوی و با حضور فرماندهان، مسئولین محلی و قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمالغرب تجلیل و قدردانی خواهد شد. 

عیوضی بیان داشت: همچنین از مسئولین راویان و اردویی شهرستان‌ها و استان‌های غرب و شمالغرب کشور که در حوزه روایتگری زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند و هماهنگی‌های گسترده‌ای را در سطح مناطق انجام می‌دهند تجلیل خواهد شد. 

فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمالغرب کشور از حضور نمایندگان نیروهای مسلح و موسسات مردم نهاد در مناطق عملیاتی جهت نظارت و ارزیابی راویان خبر داد و گفت: از فرماندهان وقت نیروهای مسلح دعوت به عمل آمده است تا در راهیان نور و یادمان‌های دفاع مقدس حضور پیدا کنند. 

وی در پایان گفت: تجهیزات انفرادی و منابع روایتگری در بین راویان دفاع مقدس و پیشمرگان کرد مسلمان توزیع شده است. /م
ارسال نظرات
آخرین اخبار