حجت الاسلام گواهی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

امام رضا(ع)؛ مصداق کرامت و بزرگواری

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص)تهران بزرگ گفت:امام رضا(ع)؛مصداق کرامت و بزرگواری هستند و خوش به سعادت ماست که مرقد مطهر ایشان در کشورمان قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۶۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص)تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرارسیدن سالروز ولایت امام رضا(ع) گفت: امام هشتم شیعیان فرموده اند:«نعمت های خدا را قدر بدانیم که اگر از دست ما بروند دیگر قابل برگشت نیست» و انقلاب اسلامی یکی از همین  نعمات ارزشمند است.

وی ادامه داد: امام رضا(ع)از عمده ‏ترین پایه‏ های دیانت و جوشان‏ترین چشمه‏ های حکمت و یقین به شمار می‏رود که اسرار نبوت، ودایع رسالت و امامت بعد از پدر بزرگوارش حضرت امام کاظم(ع) به ایشان انتقال یافت.

حجت الاسلام گواهی تاکید کرد:باتوجه به اینکه در زمان عهده‌دار شدن امامت توسط امام رضا (ع)، حکومت در ظاهر به دست بنی‌عباس بود اما امام رضا (ع) حکومت واقعی را پیاده‌سازی و اقتدار اسلامی و امامت دینی را به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: امام رضا(ع)؛مصداق کرامت و بزرگواری هستند و همه شیعیان جهان شیفته جمالات و کمالات چنین امام رئوفی قرار گرفتند و خوش به سعادت ما که مرقد مطهر ایشان در کشورمان قرار دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار