مدیر عامل بانک مهر اقتصاد خبر داد:

ایجاد 180 هزار شغل با تسهیلات اقتصاد مقاومتی

سیدضیاء ایمانی از ایجاد 180هزار شغل با تسهیلات اقتصاد مقاومتی بانک مهر اقتصاد در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۹۴۲۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، سیدضیاء ایمانی، گفت: بانک مهر اقتصاد در راستای سیاست‌های نظام و در چارچوب اجرایی‌شدن فرآیند اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال 92 تاکنون 90 هزار فقره وام قرض‌الحسنه و تسهیلات در قالب عقود اسلامی به ارزش 46 هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش‌های مختلف تولیدی و اقتصادی ازجمله صنایع کوچک و تبدیلی پرداخت کرده است.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد افزود: این بانک با اعطای تسهیلات در ایجاد و تثبیت 180 هزار شغل، نقش بسیار ارزشمندی ایفا کرده و تلاش می‌شود در سال جدید با تمام امکانات در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری درخصوص اجرایی‌شدن فرآیند اقتصاد مقاومتی گام‌های موثری برداریم.

ایمانی، با اشاره به اقدامات این بانک برای حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد در سه سال گذشته 89 هزار و 967 فقره وام قرض‌الحسنه و تسهیلات عقود اسلامی به ارزش 46 هزار میلیارد ریال به طرح‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت کرده است.

وی گفت: متقاضیان برای فعالیت در این عرصه‌ها می‌توانند با معرفی بسیج سازندگی از حداقل70 تا حداکثر 300 میلیون ریال تسهیلات بانک مهر اقتصاد استفاده کنند.

گفتنی است: شهاب زارعی، مدیر کل شعب بانک مهر اقتصاد استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: طی سال گذشته و جاری بیش از 15هزار و 575فقره تسهیلات به ارزش افزون بر یکهزار و 440میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی، به همکاری خوب بسیج سازندگی با بانک مهر اقتصاد اشاره کرد و افزود: ایجاد سه هزار 836نفر اشتغال تا پایان سال 94 نتیجه همکاری این دو مجموعه و اعطای تسهیلات اقتصاد مقامتی در زمینه صنایع تبدیلی و اشتغالزایی در استان چهارمحال و بختیاری است.

زارعی، از اعطای 193میلیارد و 280میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در قالب یکهزار و 470فقره وام نیز خبر داد و گفت: بانک مهر اقتصاد در راستای اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی تحقق رشد 96درصدی در سطح کشور داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار