نماینده مردم خوی در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

مسئولان ضعف قانونی درباره زمین‎خواری را برطرف کنند

کبیری گفت: به نظر می رسد در بحث زمین خواری، کاستی ها، ضعف ها و کوتاهی هایی صورت می گیرد؛ لذا بهتر است مسئولان امر در قالب لایحه از ناحیه دولت و یا طرح در درون مجلس ضعف قانونی در این زمینه را مرتفع کنند.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۶۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

تقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به معضل زمین خواری در کشور گفت: در بحث معضل زمین خواری ممکن است مشکلاتی را درخصوص قوانین مربوطه به آن داشته باشیم.

وی افزود: برای کاهش معضل زمین خواری و جنگل خواری در کشور ما نیاز به یک نظارت جدی مسئولان هست و در این خصوص نباید هیچ کوتاهی شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: به نظر می رسد در بحث زمین خواری، کاستی ها، ضعف ها و کوتاهی هایی صورت می گیرد؛ لذا بهتر است مسئولان امر در قالب لایحه از ناحیه دولت و یا طرح در درون مجلس ضعف قانونی در این زمینه را مرتفع کنند.

کبیری خاطر نشان کرد: در برخود با متخلفان زمین خواری باید مسئولان قوه قضائیه ورود کنند و این معضلی را که متأسفانه در جای جای استان های ایران وجود دارد ریشه کن کنند و در عین حال که حق و حقوق منابع طبیعی برگشت داده می شود با متخلفان زمین خواری نیز برخود قضایی صورت بگیرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار