برگزاری یادواره شهدای منطقه شهماروند اردل

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردل از برگزاری یادواره شهدای منطقه شهماروند از توابع این شهرستان با حضور یادگاران دفاع مقدس و مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۷۳۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید حسین حسینی با اعلام این خبر، گفت: یادواره شهدای منطقه شهماروند از توابع شهرستان اردل در تاریخ 25 شهریور ماه امسال راس ساعت 16 با حضور سردار علی محمد اکبری، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام)،خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور در سالن ورزشی عفاف آلیکوه برگزار می شود.

حسینی با اشاره به اینکه شهدا مظهر قدرت، عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس جان خود را در راه اسلام و دستاوردهای انقلاب از دست دادند؛ اما به ذخیره‌ای ارزشمند تبدیل شدند و برای همیشه جاودان و ماندگار ماندند.

وی با بیان اینکه امنیت پایداری که در طول عمر با برکت نظام بدست آورده‌ایم به برکت خون شهداست لذا باید یاد و خاطره شهیدان را بصورت ویژه گرامی داشت، اضافه کرد: شهدا، رزمندگان و ایثارگران همواره سند افتخار، عزت و سربلندی بر تاریخ ما می‌درخشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردل افزود: هدف از برگزاری این مراسم، آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

حسینی گفت: امیدوارم نسل جوان بیش از پیش با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شده و در حفظ آرمان های، جمهوری اسلامی ایران کوشا باشند.

منبع: هفت چشمه

ارسال نظرات