معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: با توجه به این مهم که 70 درصد از زوار از استان همدان عبور می‌کنند و این حجم عظیم یعنی عبور روزانه بین 50 تا 100 هزار نفر باید خدمات با کیفیتی به مسافرین و زوار ارائه شود.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۸۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهیتبار در ستاد هماهنگی اربعین بیان کرد: با توجه به تجربیات سال گذشته نیروهای امدادی استان همدان باید آمادگی توزیع 10 هزار غذا و اسکان را در صورت بروز پیشامد احتمالی برای زوار امام حسین(ع) داشته باشند و خدمت ارائه دهند.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی باید اطلاع‌رسانی گسترده‌ای صورت گیرد، اضافه کرد: خدماتی که در استان به زوار ارائه می‌شود باید هم در اپلیکشن موبایل و هم به صورت پیام کوتاه به تلفن‌های همراه زوار هنگام ورود به استان همدان انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: با توجه به این مهم که ایستگاه‌های صلواتی خدمت‌رسانی به زوار دارای تیپ‌بندی الف، ب و ج هستند باید هنگام ورود این عزیزان به استان آنها را با بروشورهای فرهنگی کامل و جامعه معرفی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان همدان محل عبور اکثر زوار اربعین امام حسین(ع) است با هماهنگی‌هایی که با وزارت کشور صورت گرفته امسال در مرز مهران همدان هیچ‌‌گونه وظیفهای خدمت‌رسانی را بر عهده ندارد.

الهی‌تبار عنوان کرد: امسال نباید امکانات استانیخود را برای خدماتدهی در مرزها تضعیف کنیم چراکه استان در مسیر زوار امام حسین(ع) معرفی شده و باید برای خدمت‌دهی با کیفیت به این عزیزان مشغول باشیم.

وی ادامه داد: در صورت بروز هرگونه مشکل در خدماتدهی باید کمیتهها با استانداری همدان در ارتباط باشند چراکه حسن انجام کار برعهده خود کمیته‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در پایان تاکید کرد: با توجه به این مهم که 70 درصد از زوار از استان همدان عبور می‌کنند و این حجم عظیم یعنی عبور روزانه بین 50 تا 100 هزار نفر باید خدمات با کیفیتی به مسافرین و زوار ارائه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات