خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

دشمن دنبال این است كه فرهنگ دینی نباشد

معاونت سیاسی سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: دشمن همیشه هست و با برجام مشكلات ما حل نمی شود.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۶۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس نشست روشنگری سیاسی در سپاه ناحیه لردگان برگزار شد.

معاونت سیاسی سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) در این نشست، گفت: واقعا همانطور كه امام(ره) فرمودند جبهه و جنگ برای ما دانشگاه بود، كارخانه انسان سازی بود، بچه ها برای باز كردن میدان مین با هم مسابقه می گذاشتند.

سرهنگ پاسدار فرامرز رضوی بیان كرد: امروز هم صحنه جنگ است، دشمن شبهه افكنی می كند و ما باید بتوانیم به همه شبهات پاسخ بگوییم.

رضوی اظهار كرد: دشمن همیشه هست و با برجام مشكلات ما حل نمی شود، چون دشمن دنبال این است كه فرهنگ دینی نباشد.

كارشناس مسایل سیاسی تأكید كرد: امروز بعضی با ذكر چند كشور شكست خورده می گویند دولت باید قوای نظامی را حذف كند، چون بودجه زیادی برای كشور دارد؛ اما بروید بودجه كشورهای اطراف خودمان كه برخی آن ها از یك استان ما كوچك تر است را ببینید؛ بودجه نظامی عربستان چندین برابر ماست، آن كشورها هم خودشان ارتش شان را منحل نكردند؛ بلكه به واسطه شكست در جنگ ارتش خود را از دست دادند.

مسئول سیاسی سپاه محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم، گفت: ما صاحب اقتدار هستیم و دشمن نی تواند دست از پا خطا كند، مگر به واسطه عامل نفوذ؛ لذا باید مراقبت كافی داشته باشیم.

وی خاطرنشان كرد: هرجا از ولایت تبعیت شد آسیب نمی بینیم و به تعبیر مقام معظم رهبری هرجایی كه از اصول انقلابی عدول كردیم سیلی خوردیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار