خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: الگوهای بی‌نظیری مانند شهید همدانی که در همه وضعیت‌ها، تبعیت محض از ولی‌فقیه داشتند و با بصیرت مثال‌زدنی خود نقش روشنگری را به‌خوبی انجام دادند.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۵۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در اولین سالگرد شهادت سردار «حاج حسین همدانی» در مسجد حوزه علمیه نهاوند گفت: سردار همدانی از جمله انسان‌های برجسته، انقلابی و با بصیرتی بود که در طول مراحل مختلف انقلاب گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه بود.

وی اظهار داشت: ایشان در دوران دفاع مقدس با لبیک به‌فرمان امام خمینی (ره) در جبهه‌ها حضور فعالی داشت و به‌عنوان یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان داد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در دوران بعد از جنگ نیز هر زمان که لازم بود به یاری انقلاب و اسلام آمد و در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان در فتنه سال 88 نقش مهمی داشت.

وی گفت: این مبارز انقلابی و با بصیرت همواره خود را مقید به اجرای احکام الهی می‌دانست و ازنظر اخلاقی نمونه و الگویی برای همه ما است.

مغیثی اظهار داشت: سردار «همدانی» وقتی‌ مشاهده کرد که می‌تواند به محور مقاومت در منطقه کمک کند در سوریه حاضر شد و نقش کم‌نظیری در جلوگیری از سقوط این کشور بر عهده داشت.

وی افزود: الگوهای بی‌نظیری مانند شهید همدانی که در همه وضعیت‌ها، تبعیت محض از ولی‌فقیه داشتند و با بصیرت مثال‌زدنی خود نقش روشنگری را به‌خوبی انجام دادند؛ برای همه ما و جوانان این مرزوبوم الگوهای بسیار مناسبی هستند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: امروز وظیفه همه ادامه دادن راه شهید «همدانی» و همه شهدای انقلاب است تا دشمنان انقلاب اسلامی که چشم طمع به کشور ما دوخته‌اند را ناامید کنیم.

مغیثی اظهار داشت: امام حسین (ع) به‌عنوان الگوی همه شهدا در مقابل ظلم و زور ایستاد و سردار «همدانی» نیز به تأسی از سالار شهیدان جان‌عزیز خود را در راه انقلاب و اسلام تقدیم کرد.

وی گفت: عمل به وصایا و توصیه‌های شهید «همدانی» و قرار دادن آن‌ها در اختیار نسل جوان یقیناً می‌تواند نسلی انقلابی و مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را تربیت کند.

امام‌جمعه نهاوند در پایان اظهار کرد: حضور جوانان و نوجوانان در مراسم یادواره‌های شهدا و درس گرفتن از ویژگی‌های سردار «همدانی» آنان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه می‌کند و موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات