استاد حوزه و دانشگاه:

هر کس همانند امام حسین(ع) بیاندیشد هیچ‌گاه با یزید زمان کنار نمی‌آید

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هر کس همانند امام حسین(ع) بیاندیشد هیچ‌گاه با یزید زمان کنار نمی‌آید، گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید دوگروه انسان را دائما صدا می‌زنند گروه اول امام حق وگروه دوم امام باطل است .
کد خبر: ۸۷۶۰۱۶۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی در جمع فرماندهان، مدیران وکارکنان تیپ32 انصارالحسین(ع) ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت: .بزرگان ماتاکید دارند برای رسیدن به مراحل عالیه بر امام حسین(ع) گریه کنید، گریه بر حضرت خاصیتی که دارد انسان را به حرکت درمی‌آورد اگرکسی در عزای سیدالشهداء گریه کند بعید نیست که فضیلت آن از نمازشب بالاتر باشد.

وی با بیان اینکه معنای لغوی انسان از نسیان یعنی فراموش کننده است، افزود: بین ما و خداوند 7 هزار حجاب وجود دارد که انسان باید این حجاب‌ها را کنار بزند تا به خدا برسد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: گرفتاری نقطه شروع حرکت است نباید ناامید شد، در اسلام تقسیم‌بندی سرزمینی وجود ندارد این را استعمار به وجود آورده در هر جای جهان که مسلمان باشد آنجا وطن ما است.

وی با بیان اینکه هر کس همانند امام حسین(ع) بیاندیشد هیچ‌گاه با یزید زمان کنار نمی‌آید، ادامه داد: خداوند در قرآن می‌فرماید دوگروه انسان را دائما صدا می‌زنند گروه اول امام حق وگروه دوم امام باطل است و غالب اشخاصی که به بهشت می‌روند باید از جهنم عبور کنند درآنجا انسان‌های مومن نجات پیدا می‌کنند.

شعبانی تصریح کرد: در این دنیای باعظمت یک سری نواها، پیشوایانی هستند که انسان را به باطل می‌خوانند این صداهایی که امروز از فضای مجازی پخش می‌شود برای این است که ما صدای اباعبدالله الحسین(ع) را نشنویم، اگرکسی صدای کسی را گوش کند در حقیقت آن را عبادت کرده است.

وی عنوان کرد: انسانی که از اول ظرفیت خراب شدن را داشته باشد صدای ناحق را می‌شنود مانند شمربن ذی الجوشن که به ابی عبداله(ع) گفت من نمی‌فهمم و نمی‌شنوم که شما چه می‌گوئید وآن فاجعه ننگین را در تاریخ به ثبت رسانید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار