خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان عنوان کرد

فرهنگ عاشورا جوهره اصلی جهاد مدافعان حرم

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان گفت: تنها عاملی که باعث شده مدافعان حرمی که به عشق امام حسین(ع) واهل بیت پاک عصمت و طهارت(ع) وارد جهاد و جبهه مقاومت شوند همان فرهنگ تاسوعا و عاشورا است.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۲۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اکبر کاوسی‌امید در مراسم عزاداری حسینی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت: به واسطه فرهنگ تاسوعا و عاشورایی دین مقدس اسلام دوام و قوام یافته است.

وی بیان داشت: مهم‌ترین عاملی که باعث شکل‌گیری‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی شد همان فرهنگی تاسوعا و عاشورایی است.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران در این مقطع زمانی در بین کشورهای منطقه دارای امنیت و آرامش است به واسطه فرهنگ جهاد، گذشت، ایثار و شهادت است که از فرهنگ تاسوعا و عاشورا نشأت گرفته است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم ابراز داشت: تنها عاملی که باعث شده مدافعان حرم وارد جهاد و جبهه مقاومت شوند فرهنگ عاشورا و عشق به امام حسین(ع) واهل بیت پاک عصمت و طهارت(ع) است.

کاوسی امید با اشاره به عظمت سردار شهید «همدانی» بیان داشت: در ابهت و بزرگی سردار شهید حاج حسین همدانی همین بس که رهبر معظم انقلاب لقب «حبیب سپاه» را به ایشان هدیه کرد.

وی اضافه کرد: سردار سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» مانند حبیب ابن مظاهر محاسن خویش را در راه ولایت سپید کرده بود و در دو جبهه دفاع مقدس و دفاع از حریم اسلام تمام هستی خویش را فدای اسلام کرد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان یادآور شد: درسی که ما باید از این شهید بزرگوار بگیریم این است که بسیجی بازنشستگی ندارد و بازنشستگی بسیجی تقدیم همه چیزش به مالک اصلی، خداوند است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه کسانی که دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند باید همچون سردار شهید «همدانی» در حفظ و تقویت فرهنگ تاسوعا و عاشورایی حداکثر تلاش را داشته باشند و وظیفه بسیجیان در این عرصه دوچندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار