خبرهای داغ:
بخشدار مرکزی نهاوند عنوان کرد

ضرورت سوق دادن مدیریت پدافند غیرعامل به سوی مدیریت خطرات بیولوژیک

بخشدار مرکزی نهاوند با بیان اینکه ما قصد داریم مدیریت پدافند غیر عامل را به سمت وسوی مدیریت خطرات بیولوژیک ببریم، گفت: هرقدر ما آمادگی در بین مردم را بیشتر کنیم و مردم احساس نیاز کنند و خود آنها به دنبال آموزش خواهند رفت.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۹۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

آیت صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: در نهاوند مانورهای بسیاری انجام شده که امسال یکی از بی‌نظیر ترین مانورها را در سطح مدارس داشتیم.

وی گفت: اهداف این مانور آموزش دانش آموزان و شناسایی نقاط قوت و ضعف وهمچنین بررسی عملکرد پرسنلی که در بحث مدیریت بحران به مردم امدادرسانی می‌کنند، بود.

بخشدار مرکزی نهاوند با بیان اینکه ما قصد داریم مدیریت پدافند غیر عامل را به سمت وسوی مدیریت خطرات بیولوژیک ببریم، ادامه داد: هرقدر ما آمادگی در بین مردم را بیشتر کنیم و مردم احساس نیاز کنند و این احساس نیاز را افزایش دهیم که خود مردم به دنبال آموزش خواهند رفت.

وی گفت: هلال احمر شهرستان پل ارتباطی قوی با دانش آموزان برقرار کرده است و باعث شده که هرفرد بتواند یک خانواده را آموزش و در زمان بحران مدیریت کند.

رئیس هلال احمر شهرستان نهاوند در این مانور گفت: جلسات متعددی برای برگزاری این مانور برگزار کردیم، طی این جلسات مشکلات مانور سال‌های قبل بررسی شد و سعی کردیم آنها را برطرف کنیم که خوشبختانه دراین مبحث بیمارستان صحرایی و ارسال مصدوم به بیمارستان اضافه شد که در طول چند سال اخیر نیز بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات