خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی از برکات نمازهای جمعه است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: انقلاب ما بازده بسیاری داشته و اگر نمازهای جمعه نبود در هشت سال جنگ تحمیلی شکست می‌خوردیم و این از برکات نمازهای جمعه است.
کد خبر: ۸۷۶۹۵۸۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی شامگاه شنبه در جمع مردم عزادار شهر همدان که مصادف با هشتمین سالگرد ارتحال آیت الله موسوی همدانی بود، بیان داشت: اداره کردن 800 نماز جمعه در سراسر کشور توسط شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور کار آسانی نبوده و ما باید به موازات حجم عظیم کار و ارزش کار آن کارگذار قدرشناس بوده و شکر گذار باشیم.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی اینکه اگر انقلاب ما هیچ دستاوردی نداشت به جز نمازهای جمعه برای ما کافی بود، اظهار داشت: در استان همدان تا سال 87 بالغ بر 10 نماز جمعه در استان همدان دایر بوده که اکنون حدود 25 نماز جمعه و ائمه جمعه موفق داریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب ما بازده زیادی داشته و دارد و خواهد داشت و اگر نمازهای جمعه نبود در هشت سال جنگ تحمیلی شکست می‌خوردیم و این از برکات نمازهای جمعه است.

وی در پایان افزود: بعد از رحلت امام خمینی(ره) خلف صالح ایشان رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله) اهتمام ویژه ای به نمازهای جمعه داشتند و دارند و هر روز مسئله نماز جمعه و ستادهای برگزاری آن شکوفاتر می‌شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات