خبرهای داغ:
در رزمایش عشایر بسیجی عنوان شد:

بسیج حلّال مشکلات کشور است

فرمانده بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری گفت:‌ بسیج از بهترین و مهمترین هدیه های خداوند به ملت ایران و حلّال مشکلات کشور در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی واجتماعی کشور است.
کد خبر: ۸۷۷۳۱۳۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رزمایش عاشقان حسینی ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری در سردشت لردگان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان گفت: رزمایش دو روزه الی بیت المقدس5 با عنوان عاشقان حسینی با حضور بسیجیان گردانهای رزمی بیت المقدس و الزهرا سلام الله علیها بسیج عشایری در سردشت شهرستان لردگان با موفقیت برگزار شد.

سرهنگ اکبر رئیسی افزود: مرحله نهایی این رزمایش با انجام مراسم صبحگاه مشترک با حضور شهردار، بخشدار و سایرمسئولان و خانواده معظم شهدا برگزار گردید.

رئیسی گفت: این رزمایش با اعلام رمز «لبیک یا محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم)» آغاز و در ادامه بسیجیان به اجرای مأموریت های محوله در بخش رزمی پرداختند.

وی، اظهار کرد: نیروهای عمل کننده در این رزمایش عملیات های کمین و ضد کمین،‌ دفاع از کوی و برزن، تک به هدف برای بازپس گیری، پدافند عامل و غیرعامل، ‌مقابله با ناآرامی ها و اغتشاشات، تأمین جاده و ایست و بازرسی و ضد استقرار را تمرین کردند.

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون بسیج ودستاوردهای آن بیان داشت: بسیج از بهترین و مهمترین هدیه های خداوند به ملت ایران و حلّال مشکلات کشور در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی واجتماعی کشور است.

وی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور گفت: عشایر یکی اقشاری هستند که در تولید و تامین نیازمندهای جامعه نقش موثری دارند و علاوه بر تامین مخارج خود بوسیله دامپروری ،کشاورزی و صنایع دستی نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی کشور ایفا می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار