خبرهای داغ:
دبیر ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین حسینی شهرستان اسدآباد خبر داد

برپایی 3 موکب پذیرایی و استقبال از زائران اربعین حسینی در اسدآباد

دبیر ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین حسینی شهرستان اسدآباد از برپایی 3 موکب پذیرایی و استقبال از زائران اربعین حسینی در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۱۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: ستاد مردمی تاکنون 8 جلسه در خصوص آمادگی و هماهنگی در راستای پذیرایی و استقبال از زائران حسینی در شهرستان تشکیل داده است.

وی با اشاره راه‌اندازی سه موکب در شهرستان اسدآباد افزود: موکب سردار شهید «حاج‌حسین همدانی» در میدان بهشت زهرا، موکب شهید «مرادقلی کوروند» شهید شاخص سال 95 شهرستان اسدآباد در ورودی روستای جنت آباد و یک موکب نیز به نام سردار شهید «سعید قهاری سعید» در گردنه اسدآباد برای استقبال از زائرین آماده خدمات‌رسانی هستند.

دبیر ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین حسینی شهرستان اسدآباد گفت: به منظور اسکان زائرین در شرایط بحرانی نیز حدود 10 مسجد با هماهنگی هیئت امنای مساجد و روحانیون آماده اسکان هستند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی گسترده‌ای به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در شهرستان اسدآباد انجام شده است، ادامه داد: همچنین در راستای جمع آوری کمکهای مردمی هماهنگی‌هایی نیز با خیرین و دهیاران روستا انجام گرفته است.

مرادی با اشاره به کمک‌های مردمی گفت: تاکنون حدود 2 تن سیب زمینی، 4 تن کدو و قند و چای از محل کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه این اربعین حسینی یک اجتماع بزرگ تشیع بوده و در تاریخ بی نظیر است، خاطرنشان کرد: این حرکت موجب گسترش فرهنگ اسلام ناب و تشیع در جهان شده و مقابله‌ای با استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار