سردار سلیمانی با تقدیر از خدمات مردمی به زائرین:

سپاه و بسیج با تمام توان در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است

دبیر ستاد اربعین سپاه ضمن تشکر از ظرفیت ها و خدمات مردمی برای استقبال از زائران اربعین حسینی گفت: سپاه و بسیج با تمام توان در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است
کد خبر: ۸۷۸۰۲۵۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، سردار "یعقوب سلیمانی" رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج در گفتگویی، با تقدیر از خدمات مردمی در اربعین گفت: مشارکت مردم در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان به زائرین قابل تقدیر بوده و سال به سال به این مشارکت اضافه شده تا جایی که خدمت رسانی به این زائرین به یک حرکت مردمی تبدیل شده است.
وی در ادامه به وضعیت زیرساختی مهران اشاره و اظهار کرد: زیرساخت های مهران با آن نقطه اوج فاصله داشته اما الحمدالله امسال با آسیب شناسی که توسط خادمان صورت گرفته روان بودن ترد زوار نسبت به سالیان قبل بهتر بود و امیدواریم در سال های آتی مشکلات پیش رو را با یاری همه عزیزان مرتفع کنیم.
سردار سلیمان با برشمردن خدمات سپاه در اربعین بیان داشت: سپاه نیز با تشکیل ستاد اربعین با رویکرد مردمی بودن کار وارد میدان خدمات رسانی به زائرین شده و با همکاری آستان قدس اقدام به اسکان روزانه 6 تا 8 هزار زائر نموده است.
وی افزود: همچنین با همکاری خادمان امام رضا در آستان با راه انمدازی آشپزخانه بزرگ و مدرنی در مهران روزانه در هروعده 100 هزار پرس غذای گرم تهیه و میان زائرین توزیع می شود.
رئیس سازمان اردویی و راهیان نور ایجاد بیمارستان صحرایی در خاک عراق، اسکان زائرین در نجفو سامراء، ایجاد پست ها امدادی در مسیر زائرین نجف و کربلا از اقدامات سپاه در بحث برون مرزی عنوان کرد.
سلیمانی ادامه داد: سپاه در بحث انتقال زوار نیز دست بکار شده و با فراخوان 650 دستگاه اتبوس و مینی بوس و همچنین 70 دستگاه تریلر لبه دار کار انتقال زوار از مرز تا ترمینال های مسافر بری را انجام میدهد.
وی در پایان گفت: همچنین در خاک عراق 130 دستگاه تریلر لبه دار اعزام و زائرین را تا مرز ایران همراهی می کنند.
منبع: سايت کوله بار
ارسال نظرات
آخرین اخبار