خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر خبر داد

افتتاح 3 طرح اقتصاد مقاومتی در ملایر

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر از افتتاح 3 طرح‌ اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۴۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷

سرهنگ حاتم زندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر در حاشیه افتتاح سه طرح اقتصاد مقاومتی با تشریح سرمایه‌گذاری و اشتغال این طرح‌ها اظهار داشت: افتتاح طرح پرورش مرغ بومی تخم‌گذار با ظرفیت 3 هزار در60 متر بنا که به جز خودکفایی از ارزش غذایی بالایی برخوردارند.

وی افزود: برای اجرای طرح پرورش مرغ بومی 150 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است و برای چهار نفر نیزاشتغالزایی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه سالن پرورش قارچ خوراکی نیز از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری است، گفت: این طرح دارای 60 مترزیربنا بوده که ظرفیت 2 تن کامپوست را دارد.

وی ادامه داد: فرآیند تولید از وارد شدن کامپوست تا مرحله به ثمر رسیدن قارچ 55 روز طول می کشد.

زندی عنوان کرد: هزینه اولیه حدود یک میلیون و 60 هزار تومان بوده و 30 میلیون از تسهیلات بسیج سازندگی استفاده کرده است که در این طرح نیز برای سه نفر اشتغالزایی شده و درصدد راه اندازی یک سالن دیگر هستند.

وی با اشاره به طرح‌های اقتصاد مقاومتی که به مناسبت هفته بسیج در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، در مورد طرح پرورش ماهی نیز گفت: این طرح دارای دو استخر پرورش بچه ماهی با ظرفیت 7 تن ماهی یا ۱۵هزار بچه ماهی در یک دوره است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: تولیدکنندگان این طرح بازار ثابت فروش را دارند و از قبل بازار فروش را انجام داده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح 35 میلیون تومان هزینه در برداشته است و 7 نفر اشتغالزایی مستقیم دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار