استاد حوزه و دانشگاه:

خودخواهی عده ای قلیل فتنه 88 را رقم زد

استاد حوزه و دانشگاه در جمع کارکنان ناحیه دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری گفت:‌ فتنه 88 نتیجه خودخواهی و دنیاطلبی و عدم تبعیت از ولایت فقیه از سوی عده ای قلیل بود.
کد خبر: ۸۷۸۴۲۵۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی تبیینی فرهنگ نهادی با موضوع« اهمیت وحدت و انسجام جهان اسلام در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان در ایجاد شکاف وفاصله بین فرق اسلامی» در ناحیه مقاومت دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این برنامه از حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نورمحمدی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت:‌ وحدت درنظام تکوین شیرازه ی نظام هستی رامی سازد و یکی از دلایل وحدت خدای متعال، وحدت و همسویی و همگرایی تمام اجزای هستی است.

وی، افزود: وحدت یک حسن عقلی و فطریست و عقل سلیم و فطرت بیدار انسانها به لزوم ایجاد وحفظ وحدت به منظور رسیدن به اهداف فردی و اجتماعی اذعان دارد.

استاد حوزه ودانشگاه، اضافه کرد: این که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با وجود این همه اختلاف نظرها و به چالش کشیدنها و توهین هایی که کاندیداها نسبت به یکدیگر دارند؛ ولی بعد از انتخابات به کاندیدای پیروز تبریک گفته می شود و مخالفین دعوت به سکوت و پذیرش نتیجه انتخابات می شوند، دلیل بر این است که دشمن با وجود اینکه اهداف شومی را دنبال می کند؛ ولی ضرورت وجود وحدت را به خوبی متوجه شده و به خوبی آنرا عملی می کند.

وی، گفت: لذا در جامعه ی اسلامی که اولا اهداف مقدسی را دنبال می کند و ثانیا دشمنان اسلام دائما در حال طراحی توطئه ها در ایجاد شکاف و فاصله بین فرق اسلامی هستند، قطعا لزوم توجه به حفظ وحدت ضرورت بیشتری خواهد داشت.

حجت الاسلام نورمحمدی، گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس که بسیاری از کشور های دنیا عراق را حمایت می کردند، همین وحدت کلمه و حرکت در مسیر ولایت بود و از دلایل بروز فتنه 88 خودخواهی و دنیاطلبی و عدم تبعیت از ولایت فقیه از سوی عده ای قلیل بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار