معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبر داد:

اعزام اکیپ مستندساز به مرزهای جنوب غرب

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از اعزام اکیپ مستندساز شبکه استانی جهانبین به جمع مرزبانان استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۲۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی، گفت: برای پوشش اقدامات ارزشمند و فعالیت های مجاهدانه رزمندگان استان و مرزبانان تیپ قهرمان 44 آقا قمربنی هاشم علیه السلام ، اکیپ مستندساز شبکه استانی جهانبین عازم مرزهای جنوب غرب کشور شد.

توسلی، افزود: این اکیپ قرار است در مدت استقرار در جمع رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری، گوشه هایی از مجاهدت مرزبانان تیپ 44قمربنی هاشم علیه السلام را به تصویر بکشد.

وی، ادامه داد: رزمندگان یگان رزم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از یکسال پیش عهده دار مسئولیت حراست از مرزهای جنوب غرب کشور در شهرستان های آبادان و خرمشهر را بر عهده گرفته اند.

توسلی، تصریح کرد: رشادت رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس، پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی، دفاع از حریم ولایت و حرم آل الله زبانزد خاص و عام است و این یگان سالهای قبل نیز در پاسداری از مرزهای شمالغرب کشور خوش درخشید، که مستند صفر مرزی گوشه هایی از مرزبانی قهرمانان استان چهارمحال و بختیاری در ارتفاعات سربه فلک کشیده جاسوسان را به تصویر کشید.


ارسال نظرات