وی افزود: از این تعداد 7 مورد آن مربوط به اصلاح و کفسازی شیبهای خطرناک (دور معکوس) بوده است.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ادامه داد: از مجموع 7 شیب خطرناک منجر به واژگونی در شیراز، تراش آسفالت 3 نقطه آن شامل شیب خروجی بزرگراه حسینی الهاشمی به بلوار آفرینش به طول 210 متر، شیب مسیر غرب به شرق انتهای تقاطع معالیآباد به سمت تقاطع نیایش به طول 205 متر و شیب مسیر غرب به شرق بلوار شهید چمران مقابل بیمارستان چمران به طول 340 متر انجام و مجددا با شیب مناسب و استاندارد، کفسازی و آسفالت شد.
فرخزاده خاطرنشان کرد: مسیر غرب به شرق بلوار مولوی و مسیر غرب به شرق بلوار ولایت در چند نقطه از موارد دیگری است که طی دو ماه آینده با همراهی سازمان عمران شهرداری و پلیس راهور ایمنسازی می شود.
وی خاطرنشان کرد: ایمنسازی 36 نقطه حادثهخیز در بلوارهای جمهوری، مدرس، قدوسی شرقی، ولایت، رحمت، مطهری جنوبی، امیرکبیر، هفت تنان، حسینی الهاشمی، زینبیه، چمران، خلیج فارس، بازرگانان، وحدت و ابوذر غفاری به علاوه تعدادی از خیابان های فرعی مانند خبرنگار، اردیبهشت و ... نیز تا پایان سال انجام خواهد شد.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه برخی نقاط حادثه خیز پس از احداث معابر و تقاطعات غیر همسطح شناسایی می شود، خاطرنشان کرد: کنترل نقشهها توسط معاونت شهرسازی و معماری، معاونت فنی و عمرانی و حوزه حمل و نقل و ترافیک میتواند در کاهش دوباره کاری و حذف نقاط حادثهخیز با کمترین هزینه اجرا، موثر واقع شود.