خبرهای داغ:
مسئول کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر خبر داد
مسئول کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر گفت: کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر در ششمین جشنواره مالک اشتر استانی رتبه اول را بین کارگروه‌های استان همدان کسب کرد.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۰۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
حمیدرضا آقابیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: کارگروه علمی و پژوهشی بسیج شهرستان ملایر از اواخر دی ماه 93 شروع به فعالیت کرد و ما سعی کردیم تمام ظرفیت‌های علمی شهرستان ملایر را از جمله سپاه ناحیه ملایر، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، صنعت معدن و تجارت،فنی و حرفه ای و فرمانداری ویژه شهرستان ملایر با تمام توان خودش که در مباحث علمی و پژوهشی دخیل بودند، شناسایی کنیم و از آنها کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه کار بسیار دشواری بود متقاعد کردن دوستان برای اینکه کاری که انجام می دهیم در بسیج موازی کاری نیست و ما برای تکمیل و کمک دادن به برنامه‌های خود آنان در مباحث علمی وارد میدان شدیم، افزود: خوشبختانه در این زمینه کمک کرده و جذب شدند.

مسئول کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر با تقدیر از روسای دانشگاه‌ها و اساتید و نمایندگان مردم در مجلس گفت: تمام دانه‌های ارزشمند علمی شهرستان ملایر و حتی بخش خصوصی و همه را دعوت کردیم و بسیج همانند نخ تسبیح توانست این دانه‌ها و اعضای ارزشمند را دور هم جمع کند تا دست در دست هم برای رفع مشکلات شهرستان حرکت کرده و از نخبگان حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: با همت یکدیگر توانستیم بستری آماده کنیم که از فضای شهرستان به بهترین نحو برای کمک به جوانان و انگیزه بخشی به آنان کمک بگیریم.

آقابیگی با بیان اینکه سال 94 اوج شکوفایی این همکاری به صورت بسیجی‌وار در شهرستان تبلور داشت، گفت: ما توانستیم در ششمین جشنواره مالک اشتر استانی رتبه اول را بین کارگروه‌های استان همدان کسب کنیم که این لطف خدا و همت همه مسئولین شهرستان بود که همانند اوایل انقلاب همه باهم یک دل و متحد شدیم تا مشکل را ریشه‌کن کنیم و امروز نیز این امر را در مباحث علمی و پژوهشی دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات