خبرهای داغ:
امام جمعه فامنین گفت: بصیرت در حماسه 9دی به اوج خود رسید و شکوفا شد و مردمی که به علت ناآگاهی در صف فتنه‌گران قرار گرفته بودند خود را از این صف جدا کردند و به سیل عظیم مردم پیوستند.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۲۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت الاسلام رضا مصباح امروز در همایش بزرگ 9 دی فامنین، ابراز داشت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا نقشه‌های چندین ساله در موقیعت سنجی‌های طولانی مدتی را برای تغییر حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده بود و قبل از انتخابات مهره‌ها و بازیگران آن را انتخاب کرد.

وی خاطرنشان کرد: با شکست نقشه‌های آمریکا برای تغییر در حاکمیت ایران اسلامی، این بار نقشه استفاده مردم علیه مردم را طراحی کرد که با بصیرت و درک موقعیت از طرف مردم خنثی شد.

امام جمعه فامنین افزود: بعد از فتنه 8 ماهه و حضور گسترده مردم و شکست دشمن، آمریکا تحمیل تحریم های جدید علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار داد که خود این تحریم‌ها باعث پیشرفت‌های داخلی و خودکفایی در برخی از عرصه‌ها شد.

وی عنوان کرد: بصیرت در حماسه 9دی به اوج خود رسید و شکوفا شد و مردمی که به علت ناآگاهی در صف فتنه‌گران قرار گرفته بودند خود را از این صف جدا کردند و به سیل عظیم مردم پیوستند.

مصباح خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر در کشورمان نقص و کمبودهایی داریم که باید رفع شود ولی در کنار آن موضوعات با ارزش دیگری یعنی همت، غیرت و اتحاد ملت بزرگ را داریم که باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات