فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد لازمه جلوگیری از به وجود آمدن جریاناتی چون فتنه 88 روشنگری و بصیرت افزایی و تبیین خیانت آمریکا و استکبار جهانی در خصوص فتنه ای که در دوران انقلاب اسلامی به‌وجود آوردند و همچنین تبعیت از فرامین و دستورات ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۹۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با تأکید بر گرامیداشت یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: در این روز یک بار دیگر مردم انقلابی و ولایتی با حضور حماسی خود ثابت کردند که انقلاب اسلامی از پشتوانه قوی مردم برخوردار است و در هر زمان که لازم باشد در راستای حفاظت حراست از انقلاب اسلامی پا به عرصه میگذارند.

وی با بیان اینکه روز 9 دی روز بصیرت سیاسی و دینی مردم و میثاق و عهد و پیمان آنها با امام(ره) و ولایت است، افزود: هدف دشمنان از فتنه سال88 تغییر قانون اساسی، حذف ولایت فقیه و نهادهای انقلاب بود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: اهداف کوتاه مدت آن بازگشت به قدرت، محدود کردن اختیارات و وظایف رهبری بود.

وی با بیان اینکه امروز خطر نفوذ دشمنان و استکبار جهانی در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر و مراکز حساس وجود دارد، گفت:لجاجت و عدم تبعیت از فرامین و دستورات ولی فقیه توسط سران فتنه، بهره‌برداری از ضد انقلاب و استکبار جهانی بود.

مرادی با اشاره به نقش مردم در خلق حماسه 9 دی گفت: مردم با بصیرت سیاسی و دینی خود به موقع و به اندازه در دفاع از ولایت فقیه و نظام و بابراعت از فتنه و فتنه گران به موفع وارد صحنه شدند و با پشتیبانی از انقلاب اسلامی نقشه‌های فتنه‌گران ضدانقلاب و استکبار جهانی را نقشه بر آب کردند.

وی افزود: لازمه جلوگیری از به وجود آمدن جریاناتی چون فتنه 88 روشنگری و بصیرت افزایی و تبیین خیانت آمریکا و استکبار جهانی در خصوص فتنه ای که در دوران انقلاب اسلامی به‌وجود آوردند و همچنین تبعیت از فرامین و دستورات ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: بسیج در دوران انقلاب اسلامی هر کجا لازم بوده برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن پا به عرصه گذاشته و در فتنه 88 با مدیریت سردار سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» به موقع و به هنگام در مقابل فتنه‌ها ایستاد و نقشه‌های آنها رانقشه برآب کرد و باعث امنیت و آرامش در جامعه شد.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی باعث اقتدار نظام و اتحاد بین جریانات و گروه‌های نظام و همچنین باعث اتحاد بین مردم و ولایت و تحرک بخشی به بیداری اسلامی و استقلال سیاسی شد.

مرادی عنوان کرد: پیام این روز برای دوستان به ویژه ملت‌های مستضعف و آزادی‌خواه پشتوانه قوی بود و باعث بیداری اسلامی در منطقه و همچنین نماد ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: حماسه 9دی برای دشمنان نیز درس عبرت است که در هر زمان و هرموقع نگاه چپ به نظام داشته باشند با حضور گسترده مردم مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات