خبرهای داغ:
رئیس پلیس ناجا شهرستان نهاوند خبر داد

افزایش ۵۸ درصدی کشف مواد مخدر در نهاوند

رئیس پلیس ناجا شهرستان نهاوند گفت: در سطح شهرستان نهاوند ۲۲ درصد افزایش کشف کالای قاچاق و ۵۸ درصد افزایش کشف مواد مخدر داشته‌ایم.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۴۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، منصور ملکی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سال‌ها پیش دشمن با غارت اموال کشور ما، بعد با ترور شخصیت‌های برجسته کشورمان و سپس با جنگ تحمیلی و در حال حاضر با به راه انداختن جنگ نرم و شبیخون فرهنگی قصد ضربه زدن به این نظام و اسلام را دارد.

وی با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان افزود: همیشه این مردم بیدار ایران بودند که به مقابله با این جنگ‌ها پرداختند.

منصور ملکی گفت: از ابتدای شکل‌گیری این انقلاب، کمیته انقلاب اسلامی و سپس در سال‌های اخیر نیروی انتظامی با حفاظت و برقراری امنیت در جامعه در برابر این توزئه‌ها مقابله می‌کنند اما در این بین باید به همکاری مردم با مامورین نیروی انتظامی اشاره کرد که یک نقش کلیدی در برقراری بهتر امنیت دارد .

وی گفت: در ۹ ماهه سال جاری، ۵۵ درصد افزایش تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ در شهرستان نهاوند را داشته‌ایم که این نشانه اعتماد مردم به نیروی انتظامی است .

رئیس پلیس ناجا شهرستان نهاوند تصریح کرد: نقش اصحاب رسانه کمتر از مامورین انتظامی نیست و نقش بی بدیلی در افزایش سطح آگاهی مردم دارند .

وی در بخشی از سخنان خود اشاره‌ای به کشف کالاهای قاچاق در شهرستان کرد و افزود: در سطح شهرستان نهاوند ۲۲ درصد افزایش کشف کالای قاچاق و ۵۸ درصد افزایش کشف مواد مخدر داشته‌ایم.

ملکی اضافه کرد: با توجه به افزایش کشفیات کالا و مواد مخدر ۲۱ درصد نیز دستگیری افراد و خرده فروشان را داشته‌ایم .

رئیس پلیس شهرستان نهاوند در ادامه به تصادفات درون شهری و برون شهری گذری زد و گفت: در سطح شهرستان نهاوند در سال جاری تصادفات بسیاری رخ داد که ۸ درصد این تصادفات برون شهری هستند .

وی گفت: در این خصوص و با توجه به خطاهایی که در هنگام رانندگی انجام می‌شود دوربین‌هایی را در ۱۰ منطقه شهری و جاده‌ها برای امنیت و کاهش تصادفات نصب کردیم .

منصور ملکی اضافه کرد: تعداد ۵ هزار و ۳۸۵ دستگاه موتور سیکلت که اکثرا باعث آلودگی و مزاحمت های خیابانی بودند را توقیف و به پارکینگ منتقل کردیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات