خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان استان همدان تأکید کرد
مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان استان همدان کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین را ضروری برشمرد و با تأکید بر استقامت، صبر و بردباری در عرصه تعلیم و تربیت و اهمیت نقش بانوان در تربیت جامعه دینی، خواستار توجه به این مهم شدند.
کد خبر: ۸۸۱۰۷۷۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

حجت الاسلام علی خزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان بندهای اساسی مدنظر تعلیم و تربیت با اشاره به تشکیل و نظام‌بندی شاکله صالحین اظهار داشت: داشتن حلقات با کیفیت انتظار بدون بنیادی نیست در حالی که بسیاری از امورات تعلیم و تربیت انسجام و شکل بندی حلقات شده است.

وی افزود: این موضوع در جامعه کارمندی قابلیت رفع را با توجه به مدیر بودن و کارآمدی طیف کارمندی دارد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان استان همدان بیان داشت: در گذشته و حال بسیج مدرسه عشق بوده و حلقات صالحین کلاس‌های معرفتی این مدرسه بوده و لازم است حول مثلث بصیرت نظام اعتقادی، احکام و اخلاق کارمندی حرکتش را شروع کند.

وی ادامه داد: با استفاده از مربیان و روحانیت به‌عنوان مربیان دینی لازم است جهت طرح درس حول این مثلث ساختارسازی شود و مجموعه اداری محیاکننده بستر کار تعلیم و تربیت باشد.

خزایی در ادامه ضمن توجه به این نکته که ارتباط اعضاء شجره باید گسست‌ناپذیر و در جهت رفع ابهامات تقویت شود، گفت: نباید با وجود مربی و سرمربی شبهاتی در ذهن سرگروه و متربی باقی بماند.

وی کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین را ضروری برشمرد و با تأکید بر استقامت، صبر و بردباری در عرصه تعلیم و تربیت و اهمیت نقش بانوان در تربیت جامعه دینی، خواستار توجه به این مهم شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات