خبرهای داغ:
در خانه‌تکانی نوروزی صورت گرفت؛

تحویل داوطلبانه 90 دستگاه ماهواره به سپاه ناحیه کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اقدام داوطلبانه بیش از 90 خانوار بخش گل تپه در جمع‌آوری دیش‌ها و تجهیزات ماهواره ای خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۶۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
تحویل داوطلبانه 90 دستگاه ماهواره به سپاه ناحیه رزنسرهنگ محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ از اقدام داوطلبانه بیش از 90 خانوار بخش گل تپه در جمع آوری دیش ها و تجهیزات ماهواره ای خبر داد و اظهار داشت: اقدام خداپسندانه این خانوارها به صورت خودجوش در روزهای پایانی سال 95 نوید بخش خانه تکانی نوروزی و زدودن غبار قلب‌ها و تزکیه نفس است.

وی در تشریح عمل پسندیده مردم بخش گل تپه در روزهای پایانی سال افزود: خانه تکانی در پایان سال یکی از رسوم ما ایرانی‌ها است و مردم بخش گل تپه به خوبی ثابت کردند که به جز خانه تکانی منازل و زدودن غبار از محیط زندگی به زدودن غبار از قل‌ها و تزکیه نفس نیز اهمیت ویژه ای قائل هستند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: جمع‌آوری 90 دستگاه ماهواره در یک مرحله با برگزاری نشست های بصیرتی و آسیب شناسی اجتماعی ماهواره در حوزه ی امام خامنه ای گل تپه و با هدف حفظ ارزش ها و کیان خانواده ها به صورت داوطلبانه تحقق یافته است.

وی افزود: وجود ماهواره در منازل و استفاده از آن باعث می شود تا خانواده های ایرانی در معرض تهدیدات و هجوم فرهنگی دشمنان که از هم گسیختگی فرهنگ خانواده های ایرانی است قرار بگیرند.

بداغی با اشاره به وجود شبکه های فساد و ترویج بی بندو باری در ماهواره خاطرنشان کرد: خانوداه ها باید هوشیار باشند که شبکه‌های ماهواره به صورتی شیطانی مدیریت می شوند و هدف اصلی آنها ترویج بی بند و باری، عادی جلوه دادن ارتباط زنان و مردان نامحرم، عادی سازی خیانت زوجین به همدیگر و دریدن پرده های عفاف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات