خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی خبر داد:

اعزام راهیان نور عمومی از چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز

مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از آغاز اعزام اردوهای راهیان نور عمومی استان چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز96 خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۷۲۴۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: به مناسبت تعطیلات نوروز 96، اعزام اردوهای راهیان نور عمومی از 25 اسفند ماه آغاز و تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت.

جمشیدی، افزود: سه اردوگاه در اهواز و خرمشهر برای اسکان زائران سرزمین نور از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در نظر گرفته شده است.

وی،‌ادامه داد: دو کاروان راهیان نور دریایی نیز در تاریخ های هشتم و 10 فروردین 96 از استان چهارمحال و بختیاری عازم بوشهر خواهد شد.

این مقام مسئول، از علاقه مندان به حضور در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور خواست برای ثبت نام به سازمان اردویی،‌راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام مراجعه نمایند.

شایان ذکر است: افرادی که تمایل به حضور با وسیله نقلیه شخصی در اردوهای راهیان نور دارند می توانند برای کسب اطلاعات درزمینه محل های اسکان به آدرس پایگاه اینترنتی کوله بار:‌ http://chaharmahal.koolebar.ir، مراجعه نمایند.

به گزارش بسیج آدرس اسکان زائران سرزمین نور از استان چهارمحال و بختیاری در خوزستان به شرح ذیل می باشد:

1) اهواز، پادادشهر، بلوار جوادالائمه ،‌کوی طلاب، ، مدرسه شیخ انصاری .

2) خرمشهر، جاده اهواز به خرمشهر بعد از پلیس راه،‌مجتمع اردوگاهی شهید باکری، اردوگاه شهدای سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام .

3) ‌اهواز، حد فاصل فلکه تپه و چهارشیر، اردوگاه شهید مسعودیان اهواز.

گفتنی است: برای اسکان هزینه ای از زائران اخذ نمی شود و صرفاً غدا به قیمت تمام شده در اختیار آنها قرار می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار